۶۹۲۲۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی Oculus Go

طبق گزارشات هدست Oculus Go در کنفرانس توسعه F۸ فیس بوک در اول مه ارائه خواهد شد. این دستگاه در ماه اکتبر معرفی شد و قیمت آن ۱۹۹ دلار اعلام شد. این شرکت در ماه ژانویه همکاری خود را با شیائومی اعلام و آغاز کرد.

وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: طبق گزارشات هدست Oculus Go در کنفرانس توسعه F۸ فیس بوک در اول مه ارائه خواهد شد. این دستگاه در ماه اکتبر معرفی شد و قیمت آن ۱۹۹ دلار اعلام شد. این شرکت در ماه ژانویه همکاری خود را با شیائومی اعلام و آغاز کرد. اگر Oculus قیمت خود را حفظ کند، به طور قابل توجهی ارزان تر از Oculus Rift، که در سال ۲۰۱۶ با ۶۰۰ دلار راه اندازی شد، خواهد بود. با این حال، برخی گزارش های اخیر ادعا کرده اند که نسخه ۱۹۹ دلاری با فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و انتظار می رود که نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت بالاتری عرضه شود.

عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی Oculus Go

تاکون نه فیس بوک و نه Oculus هیچ نظری درباره این موضوع نگذاشته اند، اما خبر اشتراک گذاری آن چند هفته است که منتشر شده و جزییات بیشتری در این راستا ارائه نشده است. به نظر می رسد که راه اندازی یک هدست VR با این قیمت مناسب در بازار خبر بزرگی است.

عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی Oculus Go

یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با Oculus Go باید یادآوری کنیم این است که این دستگاه به صورت جداگانه خواهد بود، به این معنا که، بر خلاف Rift، لازم نیست که آن را به کامپیوتر متصل کنید تا قابل استفاده باشد. همچنین این دستگاه از نظر نرم افزاری مشابه هدست Gear VR سامسونگ است. به طور کلی این مدل از هدست واقعیت مجازی با این قیمت مناسب و با قابلیت حمل، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج