جاباما
۶۹۳۲۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور روحانی در روستای زلزله زده میرمیروی

رئیس‌ جمهور روز سه‌شنبه و در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، از روستای زلزله زده میرمیرو بازدید و با مردم این منطقه در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌ جمهور روز سه‌شنبه و در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، از روستای زلزله زده میرمیرو بازدید و با مردم این منطقه در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جریان این بازدید با مردم روستای میرمیرو به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان روند بازسازی و جبران خسارات ناشی از حادثه زلزله قرار گرفت.

رئیس جمهور همچنین از مسئولان ذیربط خواست تا بر تلاش های خود در یاری مردم مناطق زلزله زده و تهیه اقلام مورد نیاز آنها در ایام نوروز بیفزایند.

روحانی در جمع مردم روستای زلزله زده میرمیرو با اشاره به روند مثبت بازسازی مناطق زلزله زده خطاب به مردم و مسوولان استانی، گفت: باید تلاش کنیم تا همه منازل آسیب دیده این منطقه تا پایان تابستان ۹۷ تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اهتمام مسوولان در راستای رفع مشکلات و نیازهای مردم مناطق زلزله زده، اظهار داشت: امسال سالی بود که مردم این مناطق با ناگواری‌ها و رنج فراوانی مواجه بودند و امیدواریم سال آینده سال پربرکت و خوبی برای همه باشد.

روحانی ضمن ابراز خرسندی از اینکه در ایام تحویل سال جدید، میهمان مردم خونگرم، دلاور و مرزدار کرمانشاه است، تاکید کرد: دولت تا رفع همه مشکلات و نیازمندی های مردم مناطق زلزله زده، در کنار آنها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج