۶۹۳۳۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مصدومیت ۷۱ نفر در حوادث نوروزی کردستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به دلیل حوادق شب نوروز در این استان ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان مراجعه کردند.

خبرگزاری مهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به دلیل حوادق شب نوروز در این استان ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان مراجعه کردند.

هومن قصری بیان کرد: علیرغم تمامی هشدارهای صورت گرفته و اطلاع رسانی مناسبی که از سوی رسانه های جمعی انجام شده بود، ولی بار دیگر حوادث شب نوروز در استان کردستان ۷۱ مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: با آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی همانند چهارشنبه آخر سال، در شب نوروز نیز بار دیگر آتش بازی مردم باعث بروز مصدومت های مختلفی شد و به همین دلیل طی شب گذشته ۷۱ نفر مصدوم و به مراکز درمانی در سطح استان کردستان مراجعه کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: شهرستان سنندج با ۲۱ مورد بیشترین میزان آسیب دیدگی ناشی از حوادث شب نوروز را داشت و شهرستان مریوان نیز ۱۷ مورد مصدومیت داشت.

وی گفت: شهرستان بانه با شش مورد، سقز ۱۳ مورد، کامیاران چهار مورد، قروه یک مورد، بیجار دو مورد،سروآباد سه مورد و دهگلان چهار مورد دیگر موارد آسیب دیدگی حوادث شب نوروز در استان کردستان به شمار می رود.

قصری عنوان کرد: خوشبختانه شمار زیادی از این افراد سرپایی درمان شده و چندین مورد نیز به دلیل شدت آسیب دیدگی ها در مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان بستری شده اند.

در استان کردستان هم چهارشنبه آخر سال و هم شب نوروز مردم اقدام به روشت کردن آتش کرده و متاسفانه به دلیل استفاده بی رویه از مواد منفجره افراد زیادی دچار آسیب دیدگی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حوادث شب نوروز دیگه چیه؟ دیشب همه باید تو خونه و کنار سفره هفت سین می بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج