۶۹۴۴۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حریق یک منزل مسکونی متروکه در ری

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک منزل مسکونی متروکه در ری و مصدومیت یک آتش نشان خبر داد.

خبرگزاری مهر: سید جلال ملکی بعد از ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۵.۱۹ دقیقه یک مورد آتش سوزی در یک منزل متروکه واقع در خیابان ری رخ داد.

ملکی افزود: این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ به سازمان اتش نشانی اطلاع داده می شود که ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند و محل حادثه یک منزل قدیمی بود که در یک بخش حیاط یک بنای ۲ طبقه وجود داشت و مملو از ضایعات و وسایل مستعمل نگهداری می شد.

وی در ادامه بیان داشت: در طرف دیگر این حیاط یک بنای یک طبقه به متراژ حدودا ۶۰ متر وجود داشت که داخل آن نیز مقدار زیادی وسایل مستعمل و دور ریز دپو شده بود و داخل منزل هیچ کسی وجود نداشت و اتش سوزی در بنای یک طبقه رخ داده بود و در حال سرایت به ساختمان مجاور بود.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخشی از سقف این بنا به دلیل فرسودگی دچار ریزش شد گفت: یکی از آتش نشانان به دلیل ریزش سقف در عملیات دچار مصدومیت شد که با حضور عوامل اورژنس و تحویل به عوامل امدادی مورد مداوا قرار گرفت.

ملکی اظهار داشت: اتش نشانان ادامه عملیات را با توجه به اینکه احتمال ریزش بنا وجود داشت با احتیاط به انجام رساندند و عملیات اطفا به طور کامل صورت گرفت و محل ایمن سازی شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان می خواهیم بناهایی را که در گوشه و کنار شهر رها کرده اند را تحت نظارت داشته باشند چرا که هر حادثه ای که در این املاک رخ بدهد مسئولیت آن با مالکین می باشد لذا لازم است که در اولین فرصت به محصور کردن این املاک و بنا ها و مقاوم سازی آن اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج