جاباما
۶۹۴۶۰۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

رشد مصرف بنزین به ٢٥ درصد رسید

مصرف بنزین در روز شنبه (چهارم فروردین ماه) به میزان ٩٣ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایسنا: مصرف بنزین در روز شنبه (چهارم فروردین ماه) به میزان ٩٣ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.

آمار مصرف سوخت شنبه - چهارم فروردین - نشان از مصرف ٩٣ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتری بنزین و رشد ٢٥ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ٧٤ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر بوده، داشته است.

همچنین میزان مصرف نفت گاز در روز دوم فروردین سال جاری ٢٦ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ١٩ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر بوده، ٣٧ درصد رشد داشته است.
براساس این گزارش، میزان مصرف بنزین در روز جمعه، سوم فروردین نیز ٩٣ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (٨٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر) ١١.٩ درصد رشد داشته است.

میزان مصرف نفت گاز نیز در سوم فروردین ماه سال جاری با رشد ٦.٥ درصدی از ٢١ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر در سال ١٣٩٦ به ٢٣ میلیون لیتر در سال جاری رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون ماشینها تولیدی از قبل هم آشغالتر شده و سوخت بیشتری مصرف می کنند

    • بدون نام

      اگه مملکت صاحب داشت پوست ایران خودرو وسایپا رو میکند که ماشین با مصرف کم تولید کنن نه یه مشت آشغال بدن دست مردم که هر صد کیلومتر 10 تا 15 لیتر بنزین مصرف کنه در ضمن مردم مقصر نیستن دولت بی عرضه است

    • بدون نام

      رشد مصرف بنزين در ايران ٩٠درصدبه خاطر مصرف بالاي اتومبيل هاي داخلي و وارداتي چيني و نيز بنزين نامطلوب با اكتان پايين است
      نوروز رو بهانه نكنيد
      مشكل توليد كنندگان اتومبيل داخلي و بنزين توليدي است

    • محمدرضا بختیار

      خوب این آمار نشانه چیست خواهشا مثل جریان کمبود بارندگی که ربط به کمبود ذخایر آبی کشور می دهند این اپیدمی چرند و تفکر اشتباه را ترویج ندهید این آمار نماینگر افزایش منابع دولتی از طریق فروش بنزین هست که نسبت به سال گذشته 93%افزایش یافته است و دولت سهم 93%در آلایندگی هوا به نقش خود ادامه داده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای‌به‌حال‌‌مردم‌بیچارهایران‌بااین‌دولت‌بی‌‌لیاقت!!!!!!

    • رضا

      چرا با این آمار مردم را فریب میدین؟بگو نسبت به سال گذشته چند درصد تولید ماشین داشتیم مگه این ماشینا بنزین نمیخواد وقتی این آمار درسته که از پارسال هیچ اتومبیل جدیدی وارد خیابانهای کشور نشده باشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درودبر شما درست است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج