۶۹۵۵۹۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

سرگردانی مسافران پرواز‌های فوق‌العاده ایران - ترکیه

تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی پس از برقراری پروازهای فوق‌العاده نوروزی در مسیر ایران ـ ترکیه به دلیل عدم هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، موجب بروز مشکلاتی برای مسافران خود شدند.

خبرگزاری فارس: تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی پس از برقراری پروازهای فوق‌العاده نوروزی در مسیر ایران ـ ترکیه به دلیل عدم هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، موجب بروز مشکلاتی برای مسافران خود شدند.

از روز گذشته برخی پروازهای فوق‌العاده به مقصد ترکیه، به‌ علت نداشتن مجوزها از سوی سازمان هواپیمایی کشور مقصد، دچار مشکل شده و مسافران به دلیل این اختلاف در صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده دچار مشکل شده‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی به‌علت افزایش تقاضای سفر به ترکیه در ایام نوروز، مبادرت به برقراری پروازهای فوق‌العاده در این مسیر کرده‌اند که پس از اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران نسبت به فروش بلیت پروازهای فوق‌العاده در این مسیر اقدام کردند و ظاهراً انتظار داشتند، طبق روال همیشگی مجوز این پروازهای فوق‌العاده از کشور مقصد نیز صادر شود، اما به دلیل عدم همکاری سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه در صدور مجوز برای این تقاضای فوق‌العاده، برخی از این پروازها دچار تأخیر و موجب سرگردانی مسافران شد.

در این راستا خبرنگار فارس موضوع را از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کرد.

رضا جعفرزاده در این باره به خبرنگار فارس گفت که شرکت‌ها برای انجام هر پروازی باید مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبدا و سازمان هواپیمایی کشوری مقصد داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفته‌ای ۱۰۰ پرواز بین ایران و ترکیه انجام می‌شود و در این باره مشکلی نداریم.

وی با رد هرگونه اختلاف بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه گفت: همان‌گونه که عنوان شد پروازها بین ایران و ترکیه برقرار است، اما برخی از شرکت‌های هواپیمایی در برقراری پروازهای فوق‌العاده پس از اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران متأسفانه نسبت به اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشور ترکیه اقدام نکردند که این امر موجب بروز مشکلاتی برای شرکت‌های هواپیمایی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی در برقراری پروازهای فوق‌العاده نسبت به اخذ مجوز از شرکت‌های هواپیمایی مبدا و مقصد اقدام کنند.

به گزارش فارس، از روز گذشته به‌علت وجود برخی ناهماهنگی‌ها در اخذ مجوز پروازهای فوق‌العاده مسافران برخی شرکت‌های هواپیمایی در مسیر ایران ـ ترکیه نظیر آسمان، زاگرس و آتا دچار مشکل شده‌اند که در این باره ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی پاسخ‌گو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر این ماموران دولت گیر به مردم ندهند می بایست این پولی که درکشور غریبها خرج بشه باید درکشورخودمان خرج میکردنند ازدرحیاط نمیشه بیرون بیای سریعی دستگیرت کردنند که موادزدی یانه زدی میگیرندومیبایست۴۷۰ هزارتومان جریمه بدهی خوب مردم آزادی میخواند

    • هم نوع

      یعنی اینقدر هر کی هر کیه یعنی شرکتها برای گذاشتن پرواز فوق الاده بدون رعایت دستورالعمل یلخی اقدام کنن یاد مینی بوس های قدیم افتادم هر چقدر جا میشد سوار میکردن.

    • بدون نام

      اینجا فقط دنبال جیب خالی کردن ملتند،اونجا به فکر توسعه کشورشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج