۶۹۶۱۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمار پرواز‌های نوروزی فرودگاه امام (ره)

همزمان با آغاز پروازهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ماه در مجموع ۵۵۴ هزار و ۱۶۹ مسافر از طریق ۳ هزار و ۵۲۶ پرواز از طریق فرودگاه بین المللی امام جابجا شدند.

خبرگزاری مهر: پروازهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۹۶ به تدریج آغاز شد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور تا روز دهم فروردین میزبان نشست و برخاست بیش از ۳۵۰۰ پرواز ورودی و خروجی بوده است.

جزئیات آمار پروازی و مسافری این فرودگاه نشان می دهد از ۲۴ اسفند تا روز گذشته (۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷)، تعداد ۲۳۷ هزار و ۴۶۲ مسافر از طریق هزار و ۷۶۶ پرواز، وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند.

همچنین در همین بازه زمانی ۳۱۶ هزار و ۷۰۷ مسافر از طریق هزار و ۷۶۰ پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به مقاصد خارجی ترک کردند.

در مجموع از ۲۴ اسفند همزمان با آغاز پروازهای نوروزی لغایت دهم فروردین ماه ۵۵۴ هزار و ۱۶۹ مسافر با ۳ هزار و ۵۲۶ پرواز از طریق فرودگام امام اعزام یا پذیرش شدند.

این آمار حکایت از آن دارد که تعداد پروازهای این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد و تعداد مسافران نیز ۷.۷ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، در دهمین روز از سال نو ۲۳۰ پرواز در فرودگاه بین المللی امام نشست و برخاست داشتند که ۱۱۷ پرواز، ورودی و ۱۱۳ پرواز نیز خروجی بودند.

در همین روز در مجموع ۳۶ هزار و ۴۳۰ مسافر از طریق فرودگاه امام اعزام و پذیرش شدند که ۲۱۸ مسافر، ورودی و ۱۴ هزار و ۵۶۴ مسافر نیز از این فرودگاه خارج شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج