۶۹۶۷۷۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش حزب الله به رجزخوانی «آیزنکوت»

یکی از نمایندگان وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان به رجزخوانی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، نوار الساحلی نماینده وابسته به فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان به رجزخوانی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

وی افزود: ما به حرفهای اسرائیلی ها وقعی نمی نهیم اما به اختصار می گویم که مقاومت همواره آماده مقابله با هر گونه حماقتی است. حزب الله قوی تر از قبل شده است.

شایان ذکر است که گادی آیزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که این رژیم در سال ۲۰۱۸ میلادی وارد جنگ بزرگی با حزب الله لبنان خواهد شد.

وی افزود: امسال فرصت برای وقوع جنگی بزرگ با حزب الله فراهم است و این جنگ بزرگتر از آنچه است که در طول سه سال گذشته از مسئولیت من رخ داده است و احتمالا من فرماندهی ارتش را در این جنگ که در طول دو سال پایانی خدمت من رخ می‌دهد، بر عهده بگیرم.

این مقام صهیونیست گفت: بزرگترین خطر نظامی که اسرائیل را تهدید می‌کند در جبهه شمالی یعنی از سوی ایران، سوریه و لبنان است. این جنگ در صورت وقوع، مانند قبل نخواهد بود و همه چیز که تحت اختیار حزب الله در لبنان از بیروت تا آخرین نقطه در جنوب قرار دارد، ویران خواهد شد.

وی گفت که این رژیم پیش از این هزاران هدف را در لبنان برای حمله به آن در صورت وقوع جنگ احتمالی با حزب الله مشخص کرده است.

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرلئیل در ادامه ادعاهای خود افزود: کسی در منطقه ویرانی‌هایی را که این جنگ بر جا خواهد گذاشت، فراموش نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره امکان دخالت ایران و حمایت از حزب الله در صورت وقوع جنگ اعلام کرد: این احتمال بسیار ضعیف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حدستون درسته وایران در صورت جنگ دخالتی نخواهد کرد ،طبق معمول!!

    • علی کرمانشاه

      رژیم‌صهیونیزمی و حامیان وهابی و امریکایی آن چنان سیلی در سوریه وعراق دریافت کردند بطوری که بازوان نیابتی وهابی داعش و النصره و ده‌ها گروه تکفیری مزدور دیگر ریشه آنها در عراق منقرض گردید و در سوریه نیز بیش از ۷۰%از شهرهای اشغالی را بهمراه جنازه های مزدوران وهابی خود گذاشتند و فرار کردند وحشتی از نبرد سوریه و عراق توسط محور مقاومت در پوست و استخوان نیروهای ارتش صهیونیزم و سیاستمداران آنها نشسته که جرات رویارویی با حزب‌اله را ندارند حزب‌اله امروز مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی و موشکهای بالستیک نقطه زن با نیروهای آماده هستند که کوچکترین حماقت رژیم صهیونیزم را با باران موشکهای بالستیک بر سر رژیم صهیونیزمی و شهرکهای یهودی نشین آغاز میکند و از دریا و خشکی نیروهای ویژه واکنش سریع حزب‌اله مثل شاهین بر سر نیروهای ارتش یهود و همپیمانهای آنها فرود خواهند آمد امروز حزب‌اله چنان در اوج قدرت عملیاتی قرار دارد که برای نابودی اسرائیل نیاز به کمک هیچ کشوری ندارد و با سونامی موشکهای بالستیک و ناوگانهای دریایی حزب‌اله برای همیشه به اسرائیل پایان میدهد شلیک همزمان هزاران موشک از نقاط مختلف به سوی منافع اسرائیل و شهرکهای یهودی نشین دیدن دارد گرچه اگر مردم اسرائیل عقل داشته باشند اسرائیل را ترک میکنند که لااقل توسط موشکهای حزب‌اله جان خود را از دست ندهند هم بخاطر مشتی صهیونیزم جنایتکار که ملت خود را بعنوان گوشت مقابل موشک برای مظلوم نمایی قربانی نشوند صهیونیزم‌ها از همین العان خانواده های خود را از اسرائیل خارج و در کانادا و اروپا و امریکا اسکان داده و خود نیز از خارج از اسرائیل فرماندهی میکنند آنها فقط از مشتی یهودی مهاجر بعنوان‌ سیاهی لشگر استفاده میکنند.

    • alimosavi

      23 سال دیگر از عمر اسرائیل نمانده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه زودتر ؟ همین 2022 مثلا ؟

    • ش م

      اسرائیل بزمین سفت هنوز نخورده ولی اینبار معلوم میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج