جاباما
۶۹۶۷۸۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رکورد اقامت مسافر در مازندران شکست

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : با ثبت ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۱۳ نفر شب اقامت مسافر در نوروز امسال رکورد سال قبل جذب مسافر در استان شکست.

ایرنا: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : با ثبت ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۱۳ نفر شب اقامت مسافر در نوروز امسال رکورد سال قبل جذب مسافر در استان شکست.

بهروز کشاورز با اشاره به اینکه جذب مسافر ۳۰درصد نسبت به پارسال افزایش یافت، افزود : این آمار از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۲ فروردین ثبت شد و مازندران تا این تاریخ رتبه نخست کشور در جذب مسافران نوروزی را دارد .


گفتنی است سال گذشته در مدت مشابه حدود 11میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان مازندران ثبت شد .

سرپرست میراث فرهنگی مازندران بیان کرد : با اینکه قبل از نوروز پیش بینی می شد که میزان مسافران نوروزی 15 تا 20 درصد افزایش داشته باشند اما مسافران پای را از پیش بینی ها فراتر گذاشتند .


کشاورز به میزبانی بیش از سه هزار روستا و آبادی استان از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت : روستاهای مازندران هم در این مدت ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار و۸۰۰ نفر شب اقامت مسافر را ثبت کردند که نسبت به سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است .


وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود که امسال تا 17 فروردین مازندران میزبان مهمانان نوروزی باشد ، افزود : این آمار افزایش چشمگیر دیگر هم دارد.


گفتنی است ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران امسال حدود ۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت در اقامتگاههای رسمی برای مسافران نوروزی آماده کرده است.


همچنین امسال تعداد 70 واحد اقامتگاه بومگردی در مازندران برای میزبانی از مهمانان نوروزی اماده شد.
مازندران در تعطیلات نوروزی سال گذشته میزبان بیش از ۱۲ میلیون نفر شب مسافر و گردشگر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسافر

      مردم می دونن هرکسی رفت وبر گشت مشهد دارد.توقف ان در استان مازندران است .بنده بیش از شش بار فقط اسکان شبانه در مازندان داشته ام . لطفا اسکان شبانه را امار گردشگر محاسبه نفرمایید .البته اگر برای گرفتن امکانات باشد خوب است .ضمنا طببعت زیبا ومردم خوب مازندران جای خود دارند .

    • مسافر

      مردم می دونن هرکسی رفت وبر گشت مشهد دارد.توقف ان در استان مازندران است .بنده بیش از شش بار فقط اسکان شبانه در مازندان داشته ام . لطفا اسکان شبانه را امار گردشگر محاسبه نفرمایید .البته اگر برای گرفتن امکانات باشد خوب است .ضمنا طببعت زیبا ومردم خوب مازندران جای خود دارند .

    • بدون نام

      من از کرمان هستم ..امرو هرجا گشتم سبزه ندیدم..عجب جای خشکی افتادم لعنت به جاهای بی بارون...بارون بزرگترین نعمته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج