۶۹۶۹۵۵
۲۹ نظر
۵۰۰۹
۲۹ نظر
۵۰۰۹
پ

دختر هفت ساله؛ قربانی جنایتکار متجاوز

قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع‌ترین جنایتی بود که در ایام نوروز به وقوع پیوست. عامل این کودک‌کشی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دارد که او اعتراف کرده با نیت آزار‌و‌اذیت این دختربچه، او را به قتل رسانده است.

روزنامه شرق: قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع‌ترین جنایتی بود که در ایام نوروز به وقوع پیوست. عامل این کودک‌کشی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دارد که او اعتراف کرده با نیت آزار‌و‌اذیت این دختربچه، او را به قتل رسانده است.

ساعت ٢١ روز سه‌شنبه، هفتم فروردین، والدین دختربچه‌ای هفت‌ساله به نام ندا به پلیس آگاهی مشهد رفتند و خبر دادند دخترشان گم شده است. آنها توضیح دادند این دختر را برای خرید نان به بیرون از خانه فرستاده بودند، اما دیگر از او خبری نشد. والدین نگران مشخصات دختر خود را به پلیس اعلام کردند و گفتند او ساکی قرمزرنگ نیز در دست داشت.

به‌این‌ترتیب، جست‌وجوها برای یافتن این کودک آغاز شد اما اثری از او در نزدیکی محل سکونتش به دست نیامد تا اینکه ساعت ٢٤ همان شب، به پلیس خبر رسید جنازه دختربچه‌ای درحالی‌که داخل یک کیسه گذاشته شده، در شهرک شهیدرجایی پیدا شده است. به‌این‌ترتیب، تیمی از مأموران به محل رفتند و بعد از مشاهده دختر فهمیدند این کودک، همان ندا است. بررسی‌های مقدماتی فاش کرد ندا بر اثر خفگی به قتل رسیده است. کارآگاهان همچنین فهمیدند دختربچه کفش به پا ندارد و ساک قرمز نیز همراه او نیست.

پس از انتقال جنازه به پزشکی قانونی تلاش‌ها برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد تا اینکه کارآگاهان مردی را در این ارتباط دستگیر کرده و کفش‌های ندا و ساک قرمز را در خانه او کشف کردند. متهم که راهی برای انکار جنایت نداشت، اعتراف کرد دختربچه را با انگیزه آزار‌و‌اذیت ربوده و به قتل رسانده است. به‌جز این جنایت، کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل در ایام نوروز در برابر پرونده‌های دیگری نیز قرار گرفتند.

بنا بر اطلاعات ثبت‌شده در یکی از این پرونده‌ها، مأموران کلانتری ١٨١ عوارضی جسد مردی از توابع کشور افغانستان را در پیکان‌شهر کشف کردند.

پس از حضور مأموران در محل حادثه، آنان با جسد نیمه‌عریان مردی حدودا ۳۵ ساله که تبعه افغانستان بود، روبه‌رو شدند که بلافاصله با توجه به فوت مشکوک، موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شده و تحقیقات در این زمینه آغاز شد، اما عامل این جنایت تاکنون مشخص نشده است. جنایت دیگری که پرونده آن در دادسرای جنایی تهران گشوده شد، در یک درگیری رقم خورد. پنج مرد جوان که برای خوش‌گذرانی راهی رستورانی شده بودند، با راننده یک خودروی پژو درگیر شدند که یک نفر در این درگیری به قتل رسید.

سروان مرادزاده، رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو، گفت: مأموران کلانتری با حضور در جاده ورامین دریافتند مردی جوان پس از انتقال به بیمارستان فیروزآباد فوت کرده است. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که در ساعت ٢٢:٣٠ شب هشتم فروردین پنج جوان ۲۴ ساله از قرچک راهی تهران بودند که در جاده ورامین برای صرف شام به رستوران رفتند. این جوانان پس از خروج از رستوران قصد عبور از جاده و سوارشدن بر خودروی پارک‌شده خود را داشتند.

در این هنگام، راننده ۳۲ ساله خودروی پژو۴۰۵ که در حال عبور بود، با شیوه‌ای اعتراضی برای آنان بوق زد و به‌علت بوق‌زدن درگیری لفظی بین آنان ایجاد شد که راننده پژو از خودرو پیاده و با مقتول درگیر شد. درگیری ادامه داشت که ناگهان راننده پژو چاقویی به قلب فرد مقابل وارد کرد و متواری ‌شد. دوستان مقتول او را به بیمارستان فیروزآباد منتقل کردند، اما او به‌علت شدت جراحات وارده فوت شد. این در حالی است که قاتل پس از ایراد جرح، به‌سرعت از محل متواری شد و تلاش برای دستگیری او هنوز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز از دستگیری قاتلی دیگر خبر داد و گفت: در عملیاتی ضربتی پلیس در کمتر از ٢٤ ساعت قاتل فراری در شهرستان لالی شناسایی و دستگیر شد. سردار حیدر عباس‌زاده درباره جزئیات پرونده گفت: روز هشتم فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی‌بر وقوع درگیری و نزاع منجر به قتل در روستای خواجه‌آباد، بلافاصله مأموران پلیس به محل درگیری اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد سه ‌نفر بر اثر تیراندازی مجروح شدند که دو نفر از آنان با بالگرد به بیمارستان شهرستان اهواز منتقل شدند و یک نفر دیگر بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داده است. سردار عباس‌زاده ادامه داد: ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم‌های مجرب از پلیس، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری ضاربان نیز ابلاغ شد که با انجام اقدامات تخصصی محل اختفای قاتل فراری در کمتر از ٢٤ ساعت شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌کار‌رفته در درگیری کشف و ضبط شد. او در ادامه افزود: قاتل دستگیر‌شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به جرم خود انگیزه‌اش را اختلاف قبلی عنوان کرد.
جنایتی دیگر نیز در ایام نوروز در گرگان به وقوع پیوست و عروسی را به عزا تبدیل کرد. جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان دراین‌باره توضیح داد: بر اثر درگیری چند نفر از شرکت‌کنندگان در یک جشن عروسی در شهرستان گرگان، یک‌نفر کشته و سه نفر مجروح شدند. سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: این درگیری در یکی از محلات گرگان بین چند نفر از جوانان شرکت‌کننده در جشن عروسی روی داد و منجر به قتل یک نفر شد. او اضافه کرد: در این پیوند شش نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
در همین حال مردی ۳۷ ساله در شهر دهدشت زن ۲۸ ساله‌ای را از پای درآورد. ساعت ١٠:٣٠ روز پنجشنبه، نهم فروردین، مردی ۳۷ ساله در یکی از خیابان‌های شهر دهدشت زن ۲۸ ساله‌ای را با اسلحه کلاشنیکوف به قتل رساند. قاتل بلافاصله دستگیر و اسلحه به‌کار‌رفته نیز از او کشف شد. طبق تحقیقات مأموران، علت این قتل احتمالا اختلافات خانوادگی بوده است.
تحقیقات درباره این پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا بچه رو میفرستن و3 نون اخه الهی براش بمیرم

    • بدون نام

      ماشالا چقدر کشته......

    • ...................

      تا کی این جنایت‌ها ادامه داره

    • ...................

      تا کی این جنایت‌ها ادامه داره

    • بدون نام

      اخه چرا یه بچه 7ساله رو میفرستین واسه نون گرفتن مگر همین سال گذشته دوتا بچه کوچک کشته نشد چرا خانواده ها درس نمیگیرن اخه چرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه بچه رازندانی کردکه.باید امنیت باشه.امنیت این نیست که فقط داعش نباشه.

      • بدون نام

        نمیشه بچه رازندانی کردکه.باید امنیت باشه.امنیت این نیست که فقط داعش نباشه.

    • راستگو

      خانواده ها بفهمید گرگ زیاد است بچه های کوچک را نفرستیدتنها به کوچه وبازار برند مواظب باشید زمانه خیلی خراب شده

    • ابوذری

      امیدوارم هدایت بشه که بعید میدونم ولی درغیر اینصورت خدا لعنتش کنه

    • پیری

      اخه ادم بپچهرامیفرسته تنهایی نان بگیره واقعا متاسفم برای ملت اخه تاکی

    • بدون نام

      مادراین بچه خیلی مقصره نادان بااین وضع مملکت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باباش مقصره ...
        ...دیواری کوتاه تر از دیوار مادر داغ دیده گیر نیاوردن...هوس کثیف مردان بی غیرت رو گردنش بندازن
        چرا از هوس کثیف مردان ... نمیگین ...

    • گل یخ

      ای وای خدای من من چقدرحالم بدشد ازخوندن خبر قتل دخترهفت ساله.خدابه داددل پدرومادرش برسه.اخه مردناحسابی مگه خودت ناموس نداری بچه نداری!حیوونی مثل توبه زن وبچه خودشم تامحرمه.خیلی بی وجودی بی آبرویی یعنی اینقدرشیطان تووجودت لونه کرده که ازیه بچه هفت ساله هم نمیتونی بگذری.تف به غیرت نداشته ات.دیگه باید فاتحه این جامعه روخوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل یخ جانم اینگونه افراد پست و پلید و جنایتکار و کثیف حیف تف است برای آنها، اینجور آدما از درنده خویی اگر بگیم حیوان به حیوانات توهین میشه، ولی پدر و مادر ها و کلا اولیا بایستی نسبت به شرایط امروزی بیشتر از بجه شون مواظبت کنند، نباید جرات بخرج بدی، در اینگونه مسائل بی جراتی، خود عقل است و احتیاط، چه کنیم؟؟ اون وقت میان میگن همه چیز مان درست است امنیت، اقتصاد، کاروشغل،عدالت،اصلاً همه چیزامون اولیه،!!!

    • گل یخ

      ای وای خدای من من چقدرحالم بدشد ازخوندن خبر قتل دخترهفت ساله.خدابه داددل پدرومادرش برسه.اخه مردناحسابی مگه خودت ناموس نداری بچه نداری!حیوونی مثل توبه زن وبچه خودشم تامحرمه.خیلی بی وجودی بی آبرویی یعنی اینقدرشیطان تووجودت لونه کرده که ازیه بچه هفت ساله هم نمیتونی بگذری.تف به غیرت نداشته ات.دیگه باید فاتحه این جامعه روخوند.

    • رضا۸۲

      مگه بزرکتری نبود که این بچه رو فرستادن نون بیاره ... نمیدونم چی بگم این بچه به کدوم گناه کشته شده به خاطر خدا به این قاتل دیوانه رحم نکنید اشد مجازت اغدام هم واسه این مجرم کمه مجازاتهای دیگهای هم هست که روی این قاتل اجرا بشه شاید با زجر کشی این متهم حساب کار دست بقیه بیاد اعدام یک دقیقه است و راحت میشن شدید ترین مجازاتها رو اجرا کنید تا ملت ببینن اخرش هم یه تکه طناب گردنش بندازید مردم شوکه شدن از این جنایتها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادربی خیالش راباید پدر این دختر تنبیه کند.چرامراقب این
        بچه نبودید

    • بدون نام

      یه عده نادان میان اینجا و مادر و پدر های داغ دیده رو مقصر میدونن و بهشون توهین می کنن یعنی واقعا آدم هایی هستن که نه شرف دارن نه انسانیت بجای اینکه اون مرد کثیف و بی وجدان هوسباز رو محکوم کنن به دنبال عقده گشائیی هستن و حرف های تهوع آور خود شون رو ادامه میدن

      پاسخ ها

      • راستگو

        ما باید از بچه هایمان مواظب باشیم مرد کثیف وهوسران همیشه است وخواهد بود مثل اینکه شما در جامعه نیستید واینطور می گین که درب منزلتان را باز کنید ودزد نمی اید این پدر ومادر بچه است که نباید بچه کوچک را بفرستد هرجا واگر غافل شد از بچه هزار چیز دیگر به سرش می اید

      • بدون نام

        15:57
        روز شب تمام رسانه ها اعلام میکنند مواظب کودکان خود باشید در سال گذشته چقدر کودک قربانی بی احتیاطی پدر و مادر شدند باید چنین پدر و مادر را مورد ملامت قرار داد چون فرصت را برای آن حیوان کثیف مهیا کردند متاسفانه :

    • بدون نام

      صدا و سیما اون جور که باید این حوادث رو پوشش نمیده مردم رو از خطراتی زیادی که در جامعه وجود داره آگاه نمیسازه و مگه چند در صد مردم توی نت دنبال اخبار حوادث هستن که بفهمن تو جامعه کثیف امروزی چه خبره شاید 80 در صد مردم فکر می کنن دارن تو امن ترین کشور دنیا زندگی می کنن و هیچ خطری در کمین خودشون و بچه هاشون نیست نمیشه خانواده ها رو مقصر دونست چون اطلاع رسانی کمه و مردم آگاه از خطرات اطراف شون نیستن

    • sajjad shafaat

      اخبار کذب نشر نکنید خواهشاً!!!! اون دختر بچه شش ساله هست و اهل کشور افغانستانه نه مشهد بلکه قاتل مشهدیه و سه تا فرزند هم داره!!! این خبر رو وب سایت خبری رکنا که مربوط به پلیس آگاهی میشه منتشر کرده نه این روزنامه ای که نوشته اید! یه

    • sajjad shafaat

      من این خبر های کذب و حاشیه ایجاد کردن های شما رو پرینت کردم و فردا اول صبح به دست مسئولان مرتبط با پیگیری اخبار فضای مجازی می رسونم.

    • بدون نام

      دختر افغانی و سنی بوده

    • بدون نام

      یه دختربچه قربانی هوسرانی یه بیمار جنسی شده
      و مادری داغدار ...
      اما اولین کسی که این وسط انگشت اتهام به طرفش گرفته شده بازم مادره

      چرا فکر نمی کنید سیستم اداره ی جامعه ایراد داره که افراد بزهکار و بالقوه خطرناک و قاتل خیلی راحت همه جا ولو هستن؟
      چرافکر نمی کنید وظیفه ی به سیستم کاردرست اینه که ساز و کار اصلاح و درمان آدمهای منحرف و بیمار رو تدوین کنه ؟
      اینجا انسانیت قربانی شده و البته زن بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادرش اگر مراقب بودواحساس مسولیت
        می کرداین فاجه پیش نمی امداخه دختربچه
        خصوصاخیلی حساس است چرادرک ندارید
        وکامنت ستیزجویانه می گذارید.

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      دختر بچه حساسه .. آخه چرا اینو درک نمیکنید ...
      تنهایی نفرستید بچه هارو بازار ، نانوایی ، و .......

    • منوچهر

      بخدا این بی شرف بی غیرتو باید از... دار زد تا درس عبرتی بشه برای کسانی مثل ان .....هی میگن داعش همین از داعش بدترند نباید کوچک ترین رحمی به این آدم نما ها کرد

    • یوسف

      بخدا حیوون از همچین آدمایی شریف تره. منفورترین کلماتم برا خطاب به همچین آدمایی حیفه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج