۶۹۷۱۴۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

پایان پشتیبانی از گوشی‌های گلکسی اس ۶

با توجه به صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ، اینگونه به نظر می‌رسد که پشتیبانی از گوشی های گلکسی اس ۶ (Samsung Galaxy S۶) خاتمه یافته و اندروید ۷ نوقا آخرین نسخه‌ی اندروید است که این گوشی ها قادر به دریافت آن خواهند بود.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: با توجه به صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ، اینگونه به نظر می‌رسد که پشتیبانی از گوشی های گلکسی اس ۶ (Samsung Galaxy S۶) خاتمه یافته و اندروید ۷ نوقا آخرین نسخه‌ی اندروید است که این گوشی ها قادر به دریافت آن خواهند بود.

آیا منتظر دریافت آپدیت اندروید ۸ اوریو با گوشی گلکسی سامسونگ خود هستید؟ اگر شما صاحب محصولی از خانواده گوشی های گلکسی اس ۶ هستید، باید بگوییم که سامسونگ همراه با اندروید نوقا به پشتیبانی از این محصولات پایان خواهد بخشید. در صفحه‌ی رسمی آپدیت‌های امنیتی اندروید شرکت سامسونگ، آن‌ها لیستی از گوشی هایی که به روزرسانی های ماهیانه و یا فصلی امنیتی اندروید را دریافت می‌کنند منتشر کرده‌اند. اما در این لیست، تیتری مبنی بر «موضوع تغییرات انقضای پشتیبانی» توجه ما را به خودش جلب کرده است.

در این لیست آنطور که مشخص است، پشتیبانی از گوشی های گلکسی اس ۶ سامسونگ پایان یافته است. گلکسی اس ۶، اس ۶ اج، اس ۶ اج پلاس و اس ۶ اکتیو همگی شامل گوشی های خانواده Galaxy S۶ هستند که از لیست صفحه پشتیبانی سامسونگ حذف شده‌اند. با توجه به این که این خانواده در ماه آوریل ۲۰۱۵ عرضه شدند و حالا وارد ماه آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی شده‌ایم، به نظر می‌رسد که حالا دیگر دوره‌ی دو ساله‌ای که سامسونگ آن را متعهد شده بود پایان یافته است. سامسونگ همچنین متعهد شده است که از گوشی میان رده گلکسی A۵ همچنان پشتیبانی کند، البته اگر محصولی که شما خریده‌اید نسخه‌ی سال ۲۰۱۶ به بعد این گوشی باشد. اگر گلکسی ای ۵ شما نیز نسخه سال ۲۰۱۵ است، اندروید نوقا آخرین آپدیت اندرویدی است که آن دریافت خواهد کرد.

پایان پشتیبانی از گوشی‌های گلکسی اس ۶

پشتیبانی از گوشی های گلکسی اس 6 تنها به مدت 2 سال

البته پایان یافتن پشتیبانی از گوشی های گلکسی اس 6 بدان معنا نیست که شما دیگر نمی‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. کمپانی گوگل اندروید نوقا را در دسامبر سال گذشته عرضه کرده است، بنابراین هنوز هم منسوخ نشده و می‌توانید از مزیت‌های آن لذت ببرید. اما اگر می‌خواهید طعم اندروید نوقا را بچشید و از قابلیت‌های جذاب همراه آن نظیر واقعیت افزوده بهره‌مند شوید، شما باید گوشی خود را به گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 9 ارتقا دهید. این ناامید کننده است که سامسونگ به سه سال نکشیده، پشتیبانی از محصولاتش را قطع می‌کند. به خصوص وقتی آن را با آیفون 5 اس اپل مقایسه می‌کنیم که در سال 2013 عرضه شد، اما آخرین نسخه سیستم عامل موبایلی اپل، آپدیت آی او اس 11 را نیز دریافت کرد. سامسونگ هنوز اظهارنظر رسمی خود را در مورد تصمیم حذف نام گوشی های سری گلکسی S6‌ از صفحه پشتیبانی محصولاتش اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامسونگ دار

      سامسونگ فقط پول برند می گیرد . پشتیبانی ضعیف دارد که اگر غیر از این بود قادر به تولید و فروش این تعداد از گوشی با مدلهای مختلف و متنوع نبود . در واقع یک گوشی سامسونگ در بهترین حالت ۲ سال کار می کند و دارنده که از گوشی خسته می شود اقدام به تعویض آن می کند .
      یکی از علل پرطرفدار بودن این برند صفحه نمایش سوپرآمولد است که متاسفانه به دلیل مجازی بودن رنگها به شدت چشمها را ضعیف می کند . این موضوع را خودم تجربه کردم و قطعا گوشی بعدی من صفحه نمایش سوپر ال سی دی خوهد داشت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج