۶۹۷۵۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انجام ۲۱ هزار عمل جراحی در ایام نوروز

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در ایام نوروز، ۲۱ هزار عمل جراحی انجام شد که بسیار کم نظیر است؛ همچنین یک میلیون و ۳۸۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.

خبرگزاری فارس: پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در خصوص اقدامات سازمان اورژانس در تعطیلات عید، گفت: حضور پزشکان و متخصصان اورژانس در بیمارستان‌ها خیلی خوب بود؛ در این مدت تمام مراکز درمانی و بیمارستانی کل کشور در حالت آماده‌باش بودند.

وی افزود: تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مدت کم‌نظیر است، همچنین باید از پزشکانی که از تعطیلات و تفریح خود گذشتند، تشکر ویژه کرد.

کولیوند اظهار داشت: در این مدت ۲۱ هزار عمل جراحی انجام شد که بسیار کم نظیر است؛ همچنین از همکاران معاونت بهداشت، معاونت درمان و معاونت آموزشی وزارت بهداشت تشکر می‌کنیم که نظارت‌های مناسبی داشتند و یک میلیون و ۳۸۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد را معدوم کردند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: از طریق سامانه ۱۹۰ پیشنهادهای بسیار مناسبی از طرف مردم ارائه شد و ۲۱۸۶ واحد از طرف ضابط قضایی پلمب و بسته شد تا مشکلات بهداشتی خود را برطرف کنند.

وی افزود: ۲۱ تا ۲۲ درصد کل مأموریت‌ها ترافیکی بود و به علت تصادف‌های شهری یا جاده‌ای اتفاق افتاد و پس از آن به ترتیب مشکلات قلبی، تنفسی، گوارشی و مغزی بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

کولیوند گفت: ما برای بیمارانی که دچار سکته قلبی می‌شوند دستگاه نوار قلب تولید داخل ارائه کردیم؛ این دستگاه از دو سیم‌کارت برخوردار است و به محض بیرون آمدن نوار از آن و تشخیص پزشک بیمار سریعاً به بخش آنژیو منتقل می‌شود زیرا اگر بیمار بالای ۹۰ دقیقه به بیمارستان برسد قدرت انقباض قلب پایین می‌آید و نمی‌تواند خون را پمپاژ کند.

وی در پایان بیان داشت:‌ ما باید حتماً‌ اورژانس را تقویت و امکانات آن را بیشتر کنیم، همچنین باید در اورژانس با توجه به اینکه ۵۰ درصد بیماران خانم هستند، تکنسین خانم استخدام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج