۶۹۷۷۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معرفی گوشی گیمینگ شیائومی در ۲۴ فروردین

چند هفته پیش بود که شایعه ساخت گوشی گیمینگ شیائومی با نام Black Shark قوت گرفت. این موضوع تا همین امروز هم توسط خیلی از کاربران جدی گرفته نشده بود و آن را در حد شایعات میدانستند، اما شیائومی بلاخره به طور رسمی این موضوع را تأیید کرد.

وبسایت سخت افزار: چند هفته پیش بود که شایعه ساخت گوشی گیمینگ شیائومی با نام Black Shark قوت گرفت. این موضوع تا همین امروز هم توسط خیلی از کاربران جدی گرفته نشده بود و آن را در حد شایعات میدانستند، اما شیائومی بلاخره به طور رسمی این موضوع را تأیید کرد. این کمپانی چینی سازنده گوشی های هوشمند؛ با نمایش دعوت نامه این مراسم اعلام کرد که گوشی گیمینگ بلک شارک در تاریخ ۱۳ آپریل (۲۴ فروردین) رونمایی خواهد شد.

معرفی گوشی گیمینگ شیائومی در ۲۴ فروردین

گوشی مخصوص بازی شیائومی که قرار است 9 روز دیگر در شهر پکن در چین معرفی شود، اولین رقیب رسمی گوشی ریزر فون خواهد بود. البته لازم به ذکر است که شرکت سازنده این گوشی بلک شارک است که تحت حمایت شیائومی مشغول به کار می باشد. بنابراین در آینده نام برند این محصولات، بلک شارک خواهد بود و نه شیائومی، که این موضوع مسلماً در تلفظ نام آنها و هجی کردنش در بازارهای غربی تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

لوگوی کوالکام نیز در دعوت نامه این مراسم به چشم میخورد، با این تعریف انتظار میرود که چیپ ست به کار رفته شده در این گوشی، اسنپدراگون 845 باشد. دیگر مشخصات قابل انتظار این گوشی 6 و 8 گیگابایت رم و 64 تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد. با در نظر گرفتن این نکته که این گوشی گیمینگ است، احتمالاً شاهد حضور نمایشگری با سرعت ریفرش تصویر 120 هرتز باشیم.

بنابراین اگر شما هم قصد خرید گوشی Razer را دارید، بهتر است چند روزی صبر کنید تا بلک شارک گیمینگ شیائومی رسماً معرفی شود. البته چیزی که از همین الان می توان آن را تضمین کرد اینست که قیمت گوشی بلک شارک ارزانتر از ریز فون خواهد بود، اما اینکه در مقایسه با آن چه سخت افزاری را با چه کیفیتی ارائه میدهد، نکته بسیار مهمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج