جاباما
۶۹۷۹۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال عرضه دو گوشی گلکسی A۶ و A۶ پلاس

بعد از عرضه نسل جدید گوشی های جدید گلکسی A۸، حالا شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه محصولاتی جدید از سری گلکسی A به گوش می‌خورد. در همین راستا، وب‌سایت لهستان شرکت سامسونگ نیز به صورت تصادفی، صفحه وب برای موبایلی با شماره مدل “SM-A۶۰۵FN/DS” را آپلود کرده که به نظر می‌رسد نسخه دو سیم کارت گلکسی A۶ پلاس باشد.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: دو گوشی گلکسی A۶ و گلکسی A۶ پلاس در وب‌سایت لهستان سامسونگ رویت شدند. آیا در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد معرفی گوشی های جدید سامسونگ باشیم؟

بعد از عرضه نسل جدید گوشی های جدید گلکسی A۸، حالا شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه محصولاتی جدید از سری گلکسی A به گوش می‌خورد. در همین راستا، وب‌سایت لهستان شرکت سامسونگ نیز به صورت تصادفی، صفحه وب برای موبایلی با شماره مدل "SM-A۶۰۵FN/DS" را آپلود کرده که به نظر می‌رسد نسخه دو سیم کارت گلکسی A۶ پلاس باشد.

احتمال عرضه دو گوشی گلکسی A۶ و A۶ پلاس

گوشی گلکسی A6 پلاس در خاورمیانه هم عرضه می‌شود

ما پیش‌تر نام "A605FN" را در صفحه‌های چندین وب‌سایت مختلف همچون "FCC" و "Wi-Fi Alliance" دیده بودیم که این موضوع می‌تواند بیانگر معرفی موبایل های جدید کره‌ای‌ها در آینده نزدیک باشد.

مطابق با بنچمارک‌هایی که ماه گذشته منتشر شده بودند، پیش‌بینی می‌شود گوشی گلکسی A6 پلاس با تراشه اسنپدراگون 625، 4 گیگابایت رم و اندروید اوریو در کنار رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به دست کاربران برسد. به علاوه، این تلفن های هوشمند احتمالا در بازار اروپا، خاورمیانه و کشور روسیه به فروش خواهند رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج