۶۹۸۲۳
۱۲ نظر
۵۱۰۲
۱۲ نظر
۵۱۰۲
پ

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

داشتن ده‌ها مدل کيف و کفش متنوع، لزوما به اين معني نيست که شما در موقعيت‌ها و برنامه‌هاي مختلف، امکان بهترين انتخاب کيف و کفش را براي ست کردن با لباس‌هاي‌تان را داريد. برعکس شلوغ بودن کمدتان باعث مي‌شود احساس آشفتگي و سردرگمي بيشتري داشته باشيد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها
مجله زندگی ایده آل: داشتن ده‌ها مدل کيف و کفش متنوع، لزوما به اين معني نيست که شما در موقعيت‌ها و برنامه‌هاي مختلف، امکان بهترين انتخاب کيف و کفش را براي ست کردن با لباس‌هاي‌تان را داريد. برعکس شلوغ بودن کمدتان باعث مي‌شود احساس آشفتگي و سردرگمي بيشتري داشته باشيد و امکان بهترين انتخاب را از دست بدهيد؛ در حالي که يک کمد جمع و جور به دردبخورتر و کارآمدتر است. در يک کمد مختصر و مفيد، داشتن 8 مدل کفش و 3 مدل کيف کافي است. ما به شما ياد مي‌دهيم چگونه اين 8 مدل را با تمام لباس‌هاي‌تان ست کنيد.

مهماني‌هاي شب

اين فکر که شما براي هر لباس مهماني بايد کفشي همرنگ آن داشته باشيد، حرفي اشتباه و ناشي از يک دوره زماني کوتاه است که کفش‌هاي رنگي باب شده بودند. چنين انتخابي شايد ستي مرتب به نظر برسد ولي بي‌شک آراسته و خاص نيست. يکي از بهترين انتخاب‌ها براي مهماني‌ها، داشتن يک جفت کفش با رنگي مانند قرمز يا زرشکي تند است. اين رنگ را با 90 درصد لباس‌ها مي‌توانيد بپوشيد؛ از لباس‌هاي مشکي و خاکستري تا آبي و حتي نارنجي. به دليل تضادي که قرمز با همه اين رنگ‌ها دارد به شيک‌پوشي شما کمک مي‌کند. رنگ‌هاي خاص ديگري مانند آبي نفتي هم مي‌توانند چنين نقشي را براي ست لباس شما بازي کنند اما به اندازه قرمز پرکاربرد و به دردبخور نيستند.

يک جفت صندل يا کفش طلايي هم نقش آچار فرانسه را در کمد شما بازي مي‌کند. در هر مهماني که کفشي مناسب نيافتيد از صندل طلايي خود به عنوان راهگشاي طلايي استفاده کنيد. کفش طلايي انتخابي مناسب براي هر لباس مهماني در هر رنگي است فقط حواس‌تان باشد اين دو مدل کفش را از ميان کفش‌هاي پاشنه‌دار انتخاب کنيد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

برای مهماني عصر

براي مهماني‌هاي زنانه عصر پوشيدن کفش طلايي و اصولا کفشي که خيلي براق باشد، مناسب يک خانم شيک‌پوش نيست. به جاي آن بايد يک کفش ساده در رنگي مانند بژ داشته باشيد. چنين کفشي را مي‌توانيد با تمام بلوز و دامن‌ها، پيراهن‌ها و بلوز و شلوارهاي عصر بپوشيد. از طرف ديگر به دليل خاص بودن اين رنگ، جلوه خاصي هم به لباس شما مي‌دهد. اگر قد کوتاهي داريد سراغ کفشي با ۲يا ۳ سانتي‌متر پاشنه برويد اما اگر قد شما از متوسط بالاتر است، کفش تخت انتخاب خوبي است و هوشمندي شما را در ست کردن نشان مي‌دهد. حضور در مهماني عصر با کفش پاشنه بلند تصميم خوبي نيست.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

کفشي براي همه فصول

يک جفت کفش مشکي با پاشنه حدود ۵ تا ۷ سانتي‌متر، ترجيحا چرم، با سر گرد و بدون سگک و تزئينات اضافي. فقط داشتن اين کفش کار شما را راه مي‌اندازد. از مهماني‌هاي زنانه عصر تا مهماني‌هاي زنانه شب و حتي برنامه‌هاي رسمي مي‌توانيد از اين مدل کفش استفاده کنيد. به همين دليل هنگام خريد اين کفش دقت کنيد که محصولي استاندارد، راحت و مرغوب بخريد چون تبديل به دوست و همراه هميشگي شما خواهد شد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

همراه روزهاي پرازدحام

براي برنامه‌هاي روزانه از رفتن به دانشگاه تا سينما و خيابان‌گردي به ۲ جفت کفش ساده در ۲ رنگ مشکي و قهوه‌اي احتياج داريد. بهتر است کفشي که انتخاب مي‌کنيد از ميان مدل‌هاي کلاسيک مثل کالج باشد. در اين بخش ساده‌تر بودن کفش به کاربرد بيشتر آن کمک مي‌کند. هنگام خريد دقت کنيد کفشي بخريد که همراه با جوراب هم برازندگي خودش را از دست ندهد تا در روزهاي پاييزي هم امکان استفاده از آن را داشته باشيد. بهترين و کلاسيک‌ترين گزينه براي استفاده روزانه کفش‌هاي کالج هستند چون استاندارد و راحت هستند و در استفاده طولاني‌مدت به پا آسيب نمي‌رسانند ولي سراغ رنگ‌هاي خاص نرويد چون استفاده شما را محدود مي‌کند، در مقابل ۲ رنگ مشکي و قهوه‌اي کار شما را راه مي‌اندازد. کالج جير يا چرم در اين مورد خيلي تفاوت ندارد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

يار در سفر

در اولين حراج خوبي که رفتيد، يک جفت کفش ورزشي ساده ولي مرغوب و استاندارد بخريد. سراغ کفش‌هاي ورزشي خيلي حرفه‌اي نرويد تا بتوانيد آن را با ست مانتو و شلوار روزانه خودتان هم استفاده کنيد به‌خصوص اگر اهل پوشيدن شلوار جين هستيد چون ترکيب کفش ورزشي با شلوار جين خوب خواهد بود. اين کفش نياز روزهاي سفر و بهترين انتخاب براي احساس راحتي در سفر است؛ نه فقط سفرهاي زميني و طبيعت‌گردي بلكه در سفرهاي هوايي هم بهترين انتخاب است.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

رفيق روزهاي برفي

در نهايت شما احتياج به يک جفت چکمه ساده داريد تا روزهاي برفي و سرد را با آن سر کنيد. تحت تاثير جريان روز قرار نگيريد و چکمه‌اي ساده بخريد که بتوانيد چند سال پيايي از آن استفاده کنيد چون در زمستان اغلب لباس‌هاي تيره مي‌پوشيم، بهتر است سراغ چکمه‌اي به رنگ مشکي برويد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

انتخاب برتر

به اين مدل کيف‌ها، کيف‌هاي پاکت نامه‌اي گفته مي‌شود و اين ظرفيت را دارند که هم در مهماني‌هاي عصر و هم شب از آن استفاده کنيد. داشتن يکي از اين کيف‌ها که نه خيلي کوچک است و نه چندان بزرگ، مشکل کمبود کيف شما را براي رفتن به هر نوع مهماني برطرف مي‌کند. رنگ مشکي يا يک رنگ تند انتخاب مناسبي براي اين کيف است.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها
لباس عزا و عروسي

کيف مشکي لباس عزا و عروسي است که بايد در کمد هر خانمي وجود داشته باشد اما چه مدل کيف مشکي؟ به پيشنهاد ما سراغ کيفي برويد که 2 مدل دسته دارد؛ دسته کوتاه و دسته بلند. 2 مدل دسته اين امکان را به شما مي‌دهد که در موقعيت‌هاي مختلف، مدل‌هاي متفاوتي کيف خود را استفاده کنيد مثلا در موقع خريد از دسته بلند آن استفاده کنيد و در برنامه جمعي که به سينما رفته‌ايد، دسته کوتاه آن را دست بگيريد و وقتي به کنسرت مي‌رويد، دسته کوتاه آن را روي دست‌تان بيندازيد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها

مکمل کمد شما

در کنار کيف مشکي خود به يک کيف رنگ روشن احتياج داريد؛ کيفي به رنگي سفيد چرک، کرم يا بژ بدون برق. براي اين کيف سراغ يک مدل دوشي برويد که مشابه کيف مشکي شما نباشد. بسياري از ست‌هاي مانتو و روسري خود به ويژه ست‌هاي تيره را مي‌توانيد با استفاده از اين کيف تبديل به ستي خاص و متفاوت کنيد.

کیف و کفش‌های واجب برای خانم‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      حله
      حالا پول بده بخریم

    • هتی

      پولمون کجا بود واسه هرجا یه چی جدا بخریم...والا...

      پاسخ ها

      • kasra

        مگه میشه برای هرجا یک چیز جدا ادم نداشته باشه ، حتی ما پسرها هم باید این داستان و رعایت کنیم شما که خانمی جای خود ...!!

      • هتی

        خودت میگی داستان! خیر آقا ما مثل شما پولدار نیستیم

    • نسیم

      دلتون خوش پول کجا بود

    • س م ر ب

      فکر نمی کنین با این کاراتون اشرافی گری رو تو جامعه دارین رواج می دین ؟؟ در ضمن یه سوال آیا شما واسه خانمتون همه شو می خرین یا فقط دارین بقیه رو تحریک می کنین ؟؟؟چرا میخواین با این اجناس پر زرق و برق زندگی سالم رو از خانواده ها بگیرین؟؟؟چرا فکر میکنین مشکل اصلی مردم و خانمهای جامعه ما اینهاست؟؟؟ تا حالا چند تا پند تربیتی و شیوه همسر داری آموزش دادین که تعدادش بیشتر از حراجی های بنجلی باشه که شما میشین مبلغش؟؟؟

      پاسخ ها

      • هتی

        با اینکه یک زن هستم ولی موافقم اینجوری من احساس سرخوردگی کردم و احساس کردم که خیلی وضعم داغونه

      • بدون نام

        قطعا دونستنش بهتر از ندونستنش لااقل این حالت پیش نمیاد که کلا باغ نیستی
        به هر حال همون پول کم و تعداد خرید کمتر رو بدونی چی بخری بهتره

    • بدون نام

      هر چیز جای خودش خوب هست.. اگه خوشت نمیاد نخر یا نبین.. چشم بقیه نمیتونی بگیری یا سانسور کنی.. شیک بودن چه ربطی به شعور شخصیت داره!!! شیوه همسر داری هم یکیش تمیز و شیک بودن هست اگه نمی دونستی... در ضمن ذهن زیبا با ظاهر کثیف تناسب نداره..

    • بدون نام

      جالب شما که واستون مهم نیست چرا به اینجا سر زدید
      به نظر من خیلی هم خوبه که ادم برنامه ریزی واسه لباساش داشته باش ایه نیومده که همش و بخریحداقل یاد می گیریم که هر وقت خواستیم بخریم به این نکته ها دقت کنیم چیز الکی نخریم

    • نازنین

      همه مزخرف بودن ارزش خریدن نداشتن

    • خوش تیپ

      سلام خیلی هم خوب بود اما هر شخصی متناسب با شرایط خانوادگی از نظر روابط و معاشرت های که داره لازمه در این گونه موارد هم برنامه ای داشته باشه حالا کم و کیفش رو خودش باید تشخیص بده ممکن بعضی موارد بدرد نخوره یا لازم به جایگزین کردن مواردی دیگر باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج