جاباما
۶۹۸۶۸۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کنسرت محسن شریفیان در تالار وحدت

گروه لیان جدیدترین اجرای خود را در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در تهران و تالار وحدت روی صحنه می‌برد. محسن شریفیان اردیبهشت در تالار وحدت به صحنه می‌رود

هنرآنلاین: محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه موسیقی "لیان" با اعلام این خبر از اجرای کنسرتی جدید و پر ایده در تالار وحدت خبر داد و اعلام کرد مانند کنسرت قبلی این گروه در تدارک اجرایی در چند بخش برای مخاطبان موسیقی است و سعی دارد بار دیگر دوستداران موسیقی جنوب و بوشهر را در دل پایتخت هیجان زده کند.

کنسرت محسن شریفیان در تالار وحدت

محسن شریفیان در کنسرت قبلی گروه لیان با نگاهی جدی‌تر به موسیقی جنوب و بهره گیری از توانمندی‌های هنرمندان این بخش از کشور، چند گروه قدیمی موسیقی از جمله گروه "ساحل مکران" که در منطقه بلوچستان فعالیت می‌کند را در تالار وحدت به روی صحنه آورد و اجرای تلفیقی لیان و این گروه بازتاب جالب توجهی را در بین دوستداران موسیقی و اهالی رسانه داشت.

شریفیان همچنین با دعوت از یک نوارنده دف قطعه‌ای از آثار موسیقی کُردی را به حاضران در سالن تقدیم کرد و آنرا ادای احترامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه دانست.

با این وجود این نوازنده و پژوهشگر حوزه موسیقی جنوب و بوشهر، در هفته‌های گذشته اجراهای زیادی را در سراسر دنیا و جشنواره‌های بین المللی روی صحنه برده است که از جمله می‌توان به کنسرتش در لندن و اجرا در اسکاتلند اشاره کرد.

شریفیان برای کنسرت 23 و 24 اردیبهشت در سالن تالار وحدت در تلاش است تا بتواند پیشینه‌ غنی موسیقی جنوب را بار دیگر به تصویر بکشید و جزئیات و اظهار نظرهای سرپرست لیان درباره اجرای جدیدش به زودی در اختیار دوستداران موسیقی و اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.

کنسرت 23 و 24 اردیبهشت گروه لیان به همت موسسه "کامیاب بهاران" و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز در سایت "ایران کنسرت" آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج