۶۹۹۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

یاوری: خواسته‌ کی‌روش برحق نیست

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اطلاعات غلط به سرمربی تیم ملی داده شده است، گفت: خواسته کارلوس کی‌روش برحق نیست.

خبرگزاری مهر: محمود یاوری درباره کناره گیری اش از کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: الان حدود ۸ یا ۹ ماه است که در جلسات کمیته فنی حاضر نمی شوم و قطع همکاری کرده ام. هوای تهران مشکل ساز و برایم آلوده است؛ برای همین از کمیته فنی رفتم!

وی تاکید کرد: حدود ۲۱ جلسه در کمیته فنی حاضر بودم. آن موقع هوای تهران خیلی آلوده نبود ولی الان اینطور نیست!

عضو سابق کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره چالش کارلوس کی روش با باشگاه ها برای آماده سازی بازیکنان داخلی تصریح کرد: یکی از نقص های تیم ملی، بازی های تدارکاتی است. ما در جام جهانی هستیم و باید انتخاب حریفانمان برای مسابقات دوستانه، در سطح بالاتری صورت بگیرد. یک زمانی برای صعود به جام جهانی می جنگیدیم و سطح حریفانمان تفاوت داشت. ولی حالا در جام جهانی هستیم و نیاز است که دیدارهای دوستانه قدرتمندی داشهت باشیم.

یاوری ادامه داد: فکر نمی کنم دیدگاه کارلوس کی روش هم این بوده باشد که با سیرالئون بازی کنیم؛ تیمی که آنرا از پنجره پشتی وارد و یواشکی بازی کنیم! بهرحال این تضاد همیشه بین کی روش و فدراسیون فوتبال بوده است و به نتیجه هم نرسیده.

وی در خصوص اینکه آیا حق را به کارلوس کی روش می دهد یا خیر؟ گفت: من از علاقه مندان به کی روش هستم و دیدگاهم نسبت به او عوض نمی شود. کی روش مربی بزرگی است. او حتی برای بعضی از تیم های بزرگ دنیا از جمله آرسنال برنامه ریزی می کند. ولی سئوالم این است که چطور کی روش با این سطح از برنامه ریزی و مدیریت، نتوانسته برای تیم ملی و آماده سازی بازیکنان برنامه بچیند.

عضو سابق کمیته فنی اظهار کرد: این خواسته کی روش برای در اختیار گرفتن ملی پوشان بر حق نیست چون لژیونرها هم از دل همین لیگ بیرون آمده اسند. امثال مهدی طارمی و کاوه رضایی مگر از ابتدا در اروپا بودند؟

یاوری تاکید کرد: به نظرم از همان ابتدا به کی روش اطلاعات غلط داده بودند. اگر اطلاعات بهتری در اختیار کی روش می گذاشتند او الان به لیگ خوشبین تر بود. حالا هم تیم ملی با هماهنگی و همفکری با باشگاه ها به نتایج مثبت تری می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهمه با حرف شماگوش کردیم همیشه ناموفق بودیم ولی برعکس باکیروش بزرگ همیشه موفق موفق بودیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج