۶۹۹۵۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش آملی لاریجانی به ادعا‌های احمدی نژاد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم.

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: در این جلسه گزارشی از مصوبات کمیسیون در سال ۹۶ ارائه شد و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت موضوع اجرای اصل ۱۴۲ قانون اساسی در مورد اعلام اموال و دارایی مسئولان بود که رئیس قوه قضائیه عنوان کرد که ما برای تدوین آئین‌نامه اجرایی این اصل قانون اساسی دارای محدودیت‌هایی هستیم و از اعضای کمیسیون قضایی خواست این موضوع را بررسی کرده و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در این نشست طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مورد بررسی قرار گرفت که رئیس قوه قضائیه با شکل و شیوه اجرای این طرح مخالف بود و از جمله عنوان کرد که کمیته‌ای که برای بررسی این موضوع تشکیل شده باعث نقض وظایف قوه قضائیه می‌شود و استقلال این قوه را زیر سؤال می‌برد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این در جلسه مباحثی در مورد ادعاهای محمود احمدی‌نژاد در باره اموال و دارایی‌های رئیس دستگاه قضا مطرح شد که آیت‌الله آملی لاریجانی این اظهارات را تکذیب کرد و عنوان کرد ما بنا نداریم که به این اظهارات پاسخ دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج