جاباما
۷۰۰۰۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پاپ: کشتار در سوریه بس است

پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها استفاده از سلاح های کشتار جمعی و شیمیایی را در سوریه به شدت محکوم کرد و گفت:کشتار و استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه بس است.

خبرگزاری ایرنا: پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها استفاده از سلاح های کشتار جمعی و شیمیایی را در سوریه به شدت محکوم کرد و گفت:کشتار و استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه بس است.

پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در پایان موعظه های روز یکشنبه در واتیکان با اشاره به تحولات سوریه طرفین جنگ را برای رسیدن به صلح دعوت به مذاکره کرد.

رهبر مذهبی کاتولیک ها با اشاره به ادعای رسانه های غربی مبنی بر بمباران شیمیایی شهر دوما توسط حکومت سوریه، خاطرنشان کرد: اخبار وحشتناکی از سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی رسید که حاکی از ده ها قربانی از جمله زنان و کودکان است. برای خانواده هایی که رنج می برند، دعا کنیم.

پاپ ضمن محکوم کردن جنگ گفت: جنگ خوب و بد ندارد، هیچ چیزی نمی تواند استفاده از سلاح های کشتار جمعی را علیه مردم بی دفاع توجیه کند . دعا کنیم تا مسئولان سیاسی و نظامی راه مذاکره، که تنها راه رسیدن به صلح است را انتخاب کنند.

منابع نزدیک به تروریست ها مدعی شده اند که هواپیماهای نظامی سوریه، دوما را شامگاه شنبه هدف بمباران شیمیایی قرار دارند که در جریان آن ۷۵ تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند. این اتهام در شرایطی است که نظامیان سوری در یک قدمی آزادسازی این شهر قرار دارند.

تروریست‌های جیش‌الاسلام با نسبت دادن اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی به ارتش عربی سوریه، تلاشی آشکار برای مانع شدن از پیشروی نیروها دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج