۷۰۰۳۸۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

کیفرخواست در پرونده قتل به خاطر مواد

کیفرخواست پرونده مردی که به خاطر مواد مخدر فروشنده مواد را به قتل رسانده بود، در دادسرای جنایی تهران صادر شد.

روزنامه شرق: کیفرخواست پرونده مردی که به خاطر مواد مخدر فروشنده مواد را به قتل رسانده بود، در دادسرای جنایی تهران صادر شد.

غروب ٣٠ آبان سال ٩٥، قتل پسر جوانی داخل اتاقک کارگاه آسفالت‌سازی به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران کلانتری در محل حادثه که در بزرگراه چمران بود، بازپرس محسن مدیرروستا و تیم بررسی صحنه جرم نیز راهی محل شدند. در بررسی‌ها مشخص شد گزارش قتل درست و مقتول دست و پا بسته پسر ٢٩ساله‌ای به نام کریم است. در تحقیقات مشخص شد یکی از کارگران پس از ارتکاب قتل فرار کرده است.

بنابراین دستور بازداشت متهم ٦٧ساله صادر شد. در نهایت قاتل فراری در کمپ ترک اعتیادی واقع در فشافویه شناسایی و دستگیر شد. متهم که «ناصر» نام دارد، در تحقیقات مقدماتی منکر قتل بود، اما در نهایت به جرمش اعتراف کرد. متهم پس از انجام تحقیقات برای بازجویی قضائی به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت و گفت: قصد کشتن نداشتم. فقط می‌خواستم موادی را که کریم دزدیده بود، بگیرم ولی چند بار مسخره‌ام کرده بود و کینه‌اش را به دل داشتم. زمانی که مواد گم شد فقط کریم و دو نفر دیگر در کانکس بودند. بعد متوجه شدم کریم مواد‌ را برداشته است. کریم و دوستانش موادفروش بودند و من هم از آنها مواد می‌خریدم اما چون گران می‌فروختند، این‌بار از جای دیگری خریدم. کریم هم از این ماجرا باخبر شد و مواد را برداشت.

متهم ادامه داد: آن روز کریم را به کانکس کشاندم و بعد از جروبحث شدید با هم درگیر شدیم. بعد دست و پایش را بستم و آویزانش کردم و کریم گفت مواد را به دو نفر از دوستانش داده، سراغ آنها رفتم و فهمیدم دروغ گفته است. به همین خاطر خیلی عصبانی شدم و با چوب به جانش افتادم. ناگهان متوجه شدم حالش بد شده، با تلفن همراه خودم با اورژانس تماس گرفتم و از آنجا فرار کردم.

در پی این اعترافات، تحقیقات از متهم ادامه یافت و نظریه پزشکی قانونی نیز اعترافات او را تأیید کرد، در ادامه بازسازی صحنه جرم و مراحل قضائی و قانونی یکی پس از دیگری انجام شد تا او به محاکمه نزدیک‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه ی معتادها روباید از بین برد تا کودکی اشک نریزه وحسرت یک زندگی ارام تو دلش خشک بشه اون ها بیمار نیستن خودمون رو گول نزنیم

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      واقعا متاسفم برا بعضی از آدما ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج