جاباما
۷۰۰۶۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کره‌جنوبی باز هم برابر والیبال ایران زانو زد

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی به برتری دست یافت.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی به برتری دست یافت.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی حساس‌ترین دیدرا مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا را در امارات برگزار کردند. دیداری که به باور خیلی‌ها فینال زودرس این دوره از مسابقات بود و در پایان آن تیم ملی ایران مطابق انتظارات بازی را با برتری به سود خود خاتمه داد.

تیم کشورمان در این بازی حریف خود را ۳ بر یک و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ ، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ شکست داد تا بار دیگر به پارک کی‌ وون، سرمربی پرحاشیه حریف ثابت کند که با کری خوانی و جو سازی نمی‌تواند حریف تیم ملی ایران شود.

تیم ایران در این بازی با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف گام به این میدان گذاشت و از همان ابتدای کار برتری خود را روی تور به رخ حریف کشاند. اعتماد به نفس بالای بازیکنان ایران و ترس بازیکنان کره‌ای باعث شد تا تیم کشورمان خیلی زود از حریف خود فاصله بگیرد و با وجود اینکه در اواخر این ست شاگردان ولاسکو امتیازات زیادی را از دست دادند ولی در نهایت ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند.

در ست دوم کره‌ای ها تا امتیاز ۵ با ایران پیش آمدند ولی در ادامه دفاع روی تور خوب تیم ایران باعث شد شکاف ست نخست بین دو تیم بار دیگر ایجاد شود و تیم کشورمان از حریف خود فاصله بگیرد. تیم ایران که در استراحت فنی اول این ست ۸ بر ۵ از حریف خود پیش افتاده بود در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کرد.

در ست سوم تیم کره منسجم‌تر بازی کرد و در مقابل بازیکنان کشورمان هم حریف را تا حدی دست کم گرفتند و همین باعث شد تا کار برای شاگردان ولاسکو گره بخورد. با وجود اینکه در وقت اول استراحت فنی این ست تیم کشورمان ۸ بر ۷ از حریف پیش افتاده بود ولی در ادامه چند دریافت ضعیف از بازیکنان کشورمان و دفاع روی تور خوب کره باعث شد حریف از ایران پیش بیافتد و در استراحت دوم فنی برتری ۱۶ بر ۱۴ را رقم بزند. در ادامه کار دریافت‌های تیم ایران متزلزل شد و کره بر بازی سوار شد تا در نهایت این ست با حساب ۲۵ بر ۲۰ به سود کره خاتمه یابد.

ست چهارم با شروع خوب تیم ایران آغاز شد. سرویس های خوبی قائمی و در ادامه دفاع منسجم روی تور بازیکنان کشورمان باعث شد تیم ایران در وقت اول استراحت فنی این ست ۸ بر ۳ از تیم کره پیش افتد. با این حال کره با سرویس های خوب خود فاصله را به دو امتیاز رساند اما بار دیگر تیم مهاجمان حریف را روی تور مهار کرد تا برتری ۱۶ بر ۱۳ را در وقت دوم استراحت فنی رقم بزند.

بازی دو تیم با عملکرد خوب تیم کره همراه شد تا دو تیم در عدد ۲۳ مساوی شوند اما اسپک خوب زرینی و در ادامه غفور برتری ۲۵ بر ۲۳ ایران را رقم زد تا در نهایت تیم ملی این دیدار حساس را ۳ بر یک به سود خود خاتمه دهد. حریف بعدی ایران بعد از قرعه کشی مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      بلـــه...
      بازیشون خیــلی قشنگ بود.
      دمشون گـرم :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج