۷۰۱۵۰۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

افت محسوس علیپور؛ خاموشیِ بهاری

 علی علیپور بعد از بازی با سایپا که با ضربه پنالتی برای پرسپولیس گل زده بود در ۳ بازی اخیر سرخپوشان نه تنها نتوانسته گلی به ثمر برساند که تاثیرگذاری چندانی هم در بازی قرمزها نداشته است.

وبسایت نود: بعد از اولین بازی پرسپولیس در سال ۹۷ برابر سایپا دیگر علیپور را در قامت بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان ندیده‎‌ایم. در روز شکست برابر سایپا، علیپور یک گل زد، یک بار شوت‌اش به تیر دروازه خورد و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه نارنجی‌پوشان رفت اما درخشش فلاح‌زاده مانع گلزنی‌اش شد. علیپور در آن بازی به تنهایی ۸ شوت زد و یک پاس کلیدی به نام خود ثبت کرد. هرچند در نهایت آورده‌ای برای پرسپولیس نداشت.

در ادامه فروردین ماه اما علیپور برابر نسف قارشی، پدیده و پارس جم نتوانست نمایش قابل قبولی در قواره ستاره هفته‌های قبل سرخپوشان ارائه دهد. هرچه به سمت روزهای پایانی فروردین نزدیک شدیم هم افت علیپور محسوس‌تر شد. آقای گل لیگ برتر در بازی با نسف قارشی ۳ شوت زد که یک بار در چارچوب قرار گرفت. یک پاس کلیدی هم سهم علیپور در طراحی حملات سرخ‌ها بود. براساس آمار متریکا علیپور در بازی با پدیده هم ۳ شوت زد که یک بار در چارچوب قرار گرفت اما باز هم خبری از گلزنی نبود. او در ساخت و طراحی حملات هم نقشی نداشت. انتظار می‌رفت علیپور در بازی امروز بی‌فشار و استرس بهتر در باکس دفاعی پارس جنوبی کار کند اما باز هم به جز دو شوت که برای فروزان و دروازه‌اش هم خطرناک نبود چیزی از علیپور دیده نشد. مهاجمی که برای هر گل‌اش در نیمه‌های اول و دوم پیامی جداگانه زیر پیراهن‌اش داشت، حالا اما شوت‌هایش راهی به دروازه حریفان ندارد. باید منتظر بازی با السد بود شاید که حساسیت بالای آن دیدار علیپور را روی ریل گلزنی بازگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علیپور در حد طارمی نیست پرسپولیس با این مهاجم تو بازیهاش به مشکل میخوره حداقل منشا باید کنارش باشه تا براش فضا سازی کنه علیپور گلهاشو مدیون فضاسازی منشاست.

    • امید

      مقصر علیپور نیست,مقصر برانکو هستش که با لج بازی های خود داره تیموراربه مرور نابود میکنه,مقصر برانکو هستش که حرف دلشو رک نمی زنه,

    • حمید

      علیپور هیچگاه در حد طارمی و حتی منشا هم نبوده و نخواهد بود. تنها هنر علیپور زمانی است که فضا برای شوت زدن ایشان فراهم باشد. در صورت افت پرسپولیس، علیپور چنان بی اثر می شود که تنها راه چاره تعویض ایشان است. پرسپولیس با این خط حمله، هم اکنون این تیم را حذف شده بدانید. بدون تعصب علیپور را با تیام، آیا میشه مقایسه کرد؟. مسابقه با اسد همه چیز را نشان خواهد داد. هوادار پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج