جاباما
۷۰۱۵۱۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«علی اف» پیروز انتخابات جمهوری آذربایجان شد

«الهام علی‌اف» پیروز انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان شد.

خبرگزاری ایلنا: موسسات نظرسنجی از کسب آراء بالای ۸۰ درصد توسط الهام علی‌اف و انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور آذربایجان خبر می‌دهند.

به نقل از آناتولی، مرکز نظرسنجی مستقل «ELS» در جمهوری آذربایجان با نظرسنجی از ۸۰ هزار نفر از شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ۳۰۰ صندوق رای، اعلام کرد که الهام علی‌اف با کسب ۸۲.۷ درصد آرا مجددا رئیس جمهور این کشور شد.

طبق این نظرسنجی «قدرت حسن قلی اف» از حزب جبهه خلق آذربایجان واحد با کسب ۴.۲۳ در صد آرا در رده دوم، زیاد اوروج نامزد مستقل نیز با کسب ۳.۷ درصد آرا در رده سوم قرار گرفته اند.

همچنین در یک نظرسنجی دیگر که از طرف مرکز مشاوره و کمک به جامعه مدنی آذربایجان و یک شرکت فرانسوی به نام "Opinion Way" صورت گرفت، الهام علی‌اف با کسب ۸۶.۵۳ درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان شد. قدرت حسن قلی اف و زیاد اوروج نیز به ترتیب با ۳.۱ . ۲.۹۲ درصد آرا پس از وی قرار گرفته اند.

براساس یک نظر سنجی مشترک دیگر که توسط سازمان غیردولتی اتحادیه دفاع از حقوق کار آذربایجانی و شرکت آمریکایی "Arthur J.Finkelstein and Associates" انجام شد، علی‌اف با کسب ۸۵.۵۷ درصد از آرا شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بار دیگر رئیس جمهوری آذربایجان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج