جاباما
۷۰۱۶۲۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کابینه انگلیس امروز درباره سوریه تصمیم می‌گیرد

نخست‌وزیر انگلیس امروز (پنجشنبه) نشستی فوق‌العاده با وزرای کابینه درباره تحولات سوریه خواهد داشت گزارش‌ رسانه‌ها حاکی از آن است که نتیجه این رایزنی به مداخله نظامی لندن در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی در سوریه منجر خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: نخست‌وزیر انگلیس امروز (پنجشنبه) نشستی فوق‌العاده با وزرای کابینه درباره تحولات سوریه خواهد داشت گزارش‌ رسانه‌ها حاکی از آن است که نتیجه این رایزنی به مداخله نظامی لندن در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی در سوریه منجر خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه به روسیه درباره اقدام نظامی قریب‌الوقوع در سوریه هشدار داد و مسکو را بابت حمایت از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه مورد سرزنش قرار داد. یک سخنگوی ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس گفت این نشست روی سوریه متمرکز خواهد بود.

شبکه خبری بی‌بی‌سی هم گزارش داد، ترزا می آماده است تا در اقدام نظامی به رهبری ایالات متحده آمریکا در سوریه بدون اخذ تاییدیه قبلی از پارلمان مشارکت کند. روزنامه دیلی تلگراف هم در گزارشی نوشت، ترزا می به زیر دریایی‌های انگلیسی دستور داده تا سوریه را در تیررس موشک‌هایشان قرار دهند و آماده حمله به ارتش سوریه که احتمالا شامگاه پنج‌شنبه انجام می‌شود، باشند.

اسکای نیوز گزارش داد، انتظار می‌رود ترزا می در نشست امروز از وزرایش بخواهد تا مداخله نظامی انگلیس در اقدام علیه زیر ساخت‌های تسلیحات شیمیایی در سوریه را تایید کنند. طبق قانون، نخست‌وزیر انگلیس به تایید پارلمانی برای آغاز اقدام نظامی تهاجمی نیازی ندارد اما مداخلات اخیر در لیبی و عراق در پارلمان به رای گذاشته شد.

در همین حال جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس گفت پارلمان باید حرف آخر را درباره هرگونه مداخله نظامی ترزا می بزند.

می اوایل چهارشنبه گفته بود، شواهد نشان می‌دهد مقام‌های سوریه مسوول حمله شیمیایی در شهر دوما، واقع در اطراف دمشق هستند و این حمله‌ای شوک‌آور است که نمی‌توان آن را به چالش نکشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگلیس پیراستعمارگر وسلطه گرکشورهای اسلامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج