۷۰۲۱۳۴
۱۳ نظر
۵۰۱۳
۱۳ نظر
۵۰۱۳
پ

زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت نزدیک است

داود خانی گفت:تا خاتمه يافتن عملیات واریز سود تمام مشمولین سهام عدالت زمان چندانی باقی نمانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، داود خانی اظهار داشت: پرداخت سود مشمولان سهام عدالت که از چند ماه قبل آغاز شده است کماکان با نظم و برنامه مشخص در حال انجام است.

وی ادامه داد: آخرین گروه از مشمولان (گروه بیستم) که شامل بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و شاغلین دستگاه های اجرایی بوده اند نیز به تدریج در حال دریافت سود خود هستند.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: از مجموع بانک های ۳۵ گانه ای که عملیات واریز سود مشمولین سهام عدالت از جمله گروه آخر از مشمولین را عهده دار بودند، تا کنون بیش از ۲۸ بانک با مشمولان تسویه حساب کرده اند و کار واریز سود به حساب باقی بانک ها جهت تسویه مانده سود سهام عدالت توسط آنها با مشمولان در چند روز کاری آینده خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: به این ترتیب، همه مشمولان به صورت یک نوبت کامل سود مطالبات سهام عدالت خود را که ناشی از عملکرد سالی مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر است را دریافت کرده اند.

خانی یادآور شد اشخاصی که در ۲ تا سه ماه گذشته شماره شبا بانکی مربوط به خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده و تایید دریافت کرده اند نیز می توانند از اردیبهشت ماه به صورت یکجا سود سهام خود را دریافت کنند و این گروه از مشمولان باید منتظر باشند که در این خصوص اطلاع رسانی مناسب هم از طریق سایت سهام عدالت و سایر منابع رسمی کشور اعلان خواهد شد.

وی همچنین اقدامات ثبت نام، ثبت شبا بانکی و عملیات مالی وصول مانده بدهی و دریافت سودها توسط مردم نظیر واریز سود به حساب بالغ بر ۳۸ میلیون نفر از مشمولین را از قابل توجه ترین خدمات دولت الکترونیک برشمرد که نشانگر پیش بینی دقیق و برنامه ریزی شایسته سازمان خصوصی سازی در اجرای این طرح مهم و ملی از طریق سامانه تعاملی سهام عدالت و مرکز پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی مشمولان و در راستای تکریم حقوق شهروندی مردم بوده است.

خانی در پایان افزود: چنانچه مشمولان هنوز موفق به ثبت و وارد کردن شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت نشده اند، از هم اکنون می توانند با ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه ، پس از راستی آزمایی و تایید شماره شبا بانکی توسط بانکهای عامل از سود سهام عدالت بهره مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داودخانی چرا دروغ تحویل می دهی مرد حسابی مگر خوددت یک روز بازنشسته نمی شوی یکروز از کار افتاده نمی شوی بس چرا زورتر به بازنشستگان رسیده بدبخت بیچاره اینقدر دروغگو نباش که برای بازنشستگان هم در حال دریافت هستند درغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ دروغ دروغ بس کنید دبگه سهام نخواستیم!!!

      • بدون نام

        شامل‌ما‌که‌هنوز‌نشوده

    • بی نام

      مگر بیستو پنج تومان بیشتره ترا بجوون اینم پرداخت نکن

    • کریم

      بابا،،ناسلامتی ماهم ادمیم،،دوکلاس سوادداریم،،دولت تدبیراصلابه فکرمردم نیستند،والله نیستند،پول چهارتا همایش الکی که برگزارمیکنند،،یاچهارتا سفرخارجه باکلی حشم وخدم میرند،که تاحالاهیچ نتیجه ایی بسود ملت نداشته،اگرهمین پولهایی روکه ریخت وپاش میکنند،که مال بیت المال است،بین مردم تقسیم میکردند،،همه ملت ابرومندوراحت زندگیشون میکردند،تمتم چهارراههاوپمب بنزینهاوخیلی اماکن دیگرپرازمتکدی و گداشده،،جونامون یامعتادشدندیادزدشدندیابیکارتوبازاروخیابونهادنبال دخترای مردمند،،مردم خسته شدند،بخاطردوزاریارانه وسهام عدالت خودتون کشتید،،والله انقلاب وخون شهداگریبانگیرتون میشه،،فردای قیامت حساب وکتاب هست،بعدتایه حرف میزنی میگه،،والستریت یامافیا. بفکرجووناتون باشید،،ایران که فقط مال اقازادههانیست ،،مال همه مردم ،،مافقط عدالت میخواهیم سودش برای خودتون

    • ایرانی

      ماکه هنوز چیزی دریافت نکردیم تاکب میخایید دروغ سر هم کنید ماهم بازنشسته ایم ولی هنوز دریافت نکردیم تورو خدا دیگه اینقدر کعده دروغ وتوخالی ندین دیگه حالپون بهم میخوره

    • بدون نام

      این مطلبی که فردی دربالا به آن اشاره کرده است درست است

    • غریبه

      من دودختربچه دارم تحت پوشش شبه خانواده بهزیستی یکبار26600 ریختن تمام حال بچه های من ازکدام گروه هستنند آقازاده هامیدانن وروحانی

    • بدون نام

      ما که هم روستایی هستیم هم کشاورز چرا به ما سهام عدالت فعلا ندادن...

    • ثریا محسنی

      کی دوباره سهام ثبت نام میکنند عدالت

    • غریبه

      من هم نظردادم حرف حق تلخه نظرمنونگذاشتین

    • امین

      من بیکارم بخدا پول اینکه بخام بگردم دنبال کار ندارم لااقل اینو بدین زود ممنون

    • ایرانی

      سلام توروبه جان مادرتون بگین سهامدعدالت روکی میشه بفروشیم کی اعلام میکنیم ماکه مردیم باباجواب بدین دارم ازگوشنگی میمیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج