۷۰۲۱۸۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دایی: چرا ورزشگاه امام رضا (ع) را ساخته‌اند؟

سرمربی سایپا می‌گوید اگر قرار است تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی نکنند پس چرا این ورزشگاه ساخته شده است؟

ایسنا: علی دایی، سرمربی سایپا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل مشکی‌پوشان گفت: بازی سختی بود. تیم مشکی‌پوشان برای این بازی استرسی نداشت. تیم من احتیاج به برد داشت. بازی سختی بود. فشاری که این بازی به من آورد، در بازی مقابل پرسپولیس روی من نبود.

او ادامه داد: آستان قدس باید همکاری و کمک کند تا تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنند. رسیدن به ورزشگاه ثامن دو ساعتی طول کشید. باید به مردم احترام بگذاریم. ورزشگاه امام رضا (ع) را چرا ساخته‌اند؟ اگر قرار است که تیم‌های مشهدی در آن بازی نکنند چرا این ورزشگاه را ساخته‌اند؟

دایی تاکید کرد: باید به مردم احترام بگذاریم. اگر قرار بود ورزشگاه امام رضا مثل ماکت باشد پس چرا از پول امام رضا این ورزشگاه را ساختیم؟

سرمربی تیم سایپا اظهار کرد: دو بازی دیگر پیش رو داریم. هنوز خودمان را آسیایی نمی‌دانیم. باید دو بازی دیگر را ببریم تا آسیایی شویم.


او درباره قراردادش با باشگاه سایپا تصریح کرد: با تیم سایپا قراداد دارم. برای فصل آینده تیمی جوان را آماده می‌کنیم که شرایط خوبی را داشته باشیم.

علی دایی درباره تعویض مهدی ترابی در نیمه دوم، بیان‌ کرد: خوشبختانه بازیکنان جوان و خوبی در ترکیب داریم که باید به آنها میدان دهیم. خوشحال هستم که همان بازیکنی که به جای مهدی ترابی وارد زمین شد، زننده گل سوم تیم ما بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی درباره داوری بازی خاطرنشان کرد: داور این بازی، داور جوانی بود. اعتقاد دارم که در این بازی هیچ گونه اشتباهی را انجام نداد و امیدوارم که در دو هفته‌ پایانی داوری خوبی را در لیگ برتر شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بى نام

      على اقا از پول امام رضا (ع) بايد همه استفاده كنن ديگه ، ايندفعه استاديوم ساختن دفعه اى بعد مثلاً فرودگاه ميسازن ولى پرواز توش انجام نميگيره !!!!بالاخره ملت بايد نون بخورن ديگه ،حالا استاديوم ثامن هم هست كه ،مگه چند تا استاديوم ميخواد مشهد ؟مهم نفس عمل است

    • بدون نام

      درود به علی دایی عزیز خیلی مردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج