۷۰۲۲۹۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا در نقشی نو؛ جای خالی جنگندگی

 کمال کامیابی‌نیا در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر بیشتر از آن که مقش هافبک تدافعی را داشته باشد، نقش هجومی را ایفا کرده است.

وبسایت نود: کمال کامیابی‌نیا در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر بیشتر از آن که مقش هافبک تدافعی را داشته باشد، نقش هجومی را ایفا کرده است.

۷ شوت، یک گل؛ و ۳ عملکرد دفاعی در دو بازی. این آماری‌ست که متریکا از کمال کامیابی‌نیا در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر پدیده و پارس‌جنوبی ارائه داده. کامیابی‌نیا در این دو بازی بیشتر از آن که نقش هافبک تدافعی سرخپوشان را داشته باشد در بخش تهاجمی حضور داشته و بیشتر از نیمه خودی، در حوالی دروازه حریف دیده شده است. اتفاقی که حالا با مصدومیت طولانی‌مدت ربیع‌خواه بعید است که از طرف برانکو باز هم پذیرفته شود و احتمالا کمال باید برای حضور در بخش تدافعی تیم‌اش تلاش بیشتری داشته باشد و وظایف دفاعی خود را بیش از پیش جدی بگیرد.

در بازی با پدیده، کامیابی‌نیا بیشتر از مهاجمان پرسپولیس به سمت دروازه حریف شوت زد. ۴ شوت. در حالی که فقط با ۳ عملکرد دفاعی، چندان نقش جدی در تخریب حرکات تاکتیکی پدیده نداشت. در بازی با پارس جم هم کمال همچنان به این رویه ادامه داد و با حضور در باکس دفاعی حریف بالاخره گل تساوی سرخپوشان را هم زد. کامیابی‌نیا که در اواخر نیمه اول به زمین بازی آمد در مدت حضورش ۳ شوت زد. کمال با وجود حضور یک نیمه‌ای به اندازه علیپور و نوراللهی در این بازی شوت زد. او در تمام مدت حضورش در زمین بازی حتی یک عملکرد دفاعی هم ثبت نکرد تا یکی از کمرنگ‌ترین حضورهایش در بخش تدافعی پرسپولیس را به ثبت برساند. نقشی که اصل و خواسته اساسی برانکو از این هافبک تدافعی است اما حالا از طرف کمال چندان جدی گرفته نمی‌شود. باید دید در نبود ربیع‌خواه که بخش بزرگ بار دفاعی خط هافبک را به دوش می‌کشیده، کمال باز هم نسبت به وظایف دفاعی‌اش سر به هوا خواهد بود یا برانکو جدی‌تر و مستحکم‌تر از قبل خواسته‌اش را به این هافبک سابقا جنگنده تحمیل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما مربی بهش اجازه داده مگه میتونه سرخود همچین کاری بکن؟تو این مطلب حتی احتمال اینکه برانکو همچین دستوری بهش داده رو ندادی واقعا دنبال چی بودی با این متن؟ تخریب کمال؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج