۷۰۲۸۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هزینه امنیت شخصی زاکربرگ برای فیسبوک

فیسبوک روز جمعه اعلام کرد در سال ۲۰۱۷، امنیت شخصی مارک زاکربرگ حدود ۷.۳ میلیون دلار هزینه داشته است. در سال ۲۰۱۶، این عدد ۴.۸ میلیون دلار بود. این شرکت همچنین اعلام کرده که هزینه‌های هواپیمای خصوصی زاکربرگ در این سال، حدود ۱.۵ میلیون دلار بوده که افزایش مشهودی در مقایسه با ۸۷۰ هزار دلار سال ۲۰۱۶ داشته است. این هزینه عمدتا صرف پرداخت حقوق خدمه، سوخت، پذیرایی و دیگر موارد شده است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: فیسبوک روز جمعه اعلام کرد در سال ۲۰۱۷، امنیت شخصی مارک زاکربرگ حدود ۷.۳ میلیون دلار هزینه داشته است. در سال ۲۰۱۶، این عدد ۴.۸ میلیون دلار بود. این شرکت همچنین اعلام کرده که هزینه‌های هواپیمای خصوصی زاکربرگ در این سال، حدود ۱.۵ میلیون دلار بوده که افزایش مشهودی در مقایسه با ۸۷۰ هزار دلار سال ۲۰۱۶ داشته است. این هزینه عمدتا صرف پرداخت حقوق خدمه، سوخت، پذیرایی و دیگر موارد شده است.

البته این افزایش هزینه بی‌دلیل نیست. در سال ۲۰۱۷ زاکربرگ تصمیم گرفت به ۳۰ ایالت سفر کند. این سفرها از جمله هدف‌های سالانه‌ی زاکربرگ محسوب می‌شدند. از دیگر هدف‌های سال‌های گذشته‌ی زاکربرگ باید به یادگیری زبان چینی، ساخت دستیار دیجیتالی هوشمند برای خانه‌ی خود و خوردن تنها گوشت‌هایی که خود شکار کرده، اشاره کنیم. این کمپانی می‌گوید امنیت شخصی زاکربرگ، اهمیت بسیار زیادی دارد.

سخنگوی این شرکت می‌گوید: «اعضای هیئت مدیره اعتقاد دارند که این هزینه‌ها کاملا منطقی هستند؛ زیرا مارک زاکربرگ به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل فیسبوک اهمیت بسیار زیادی دارد.». یکی دیگر از نکات جالب در مورد زاکربرگ این است که حقوق سالانه‌ی او تنها یک دلار است. همانند استیو جابز که سالانه فقط یک دلار از اپل دریافت می‌کرد. پاداش زاکربرگ در سال ۲۰۱۷ در کل ۸.۹ میلیون دلار بوده که شامل هزینه‌ی سفرها و امنیت شخصی او هم می‌شود.

البته حقوق یک دلاری زاکربرگ به معنای فقیر بودن او نیست؛ زیرا او ۴۰۱٫۵ میلیون سهم از فیسبوک را در اختیار دارد که ارزش آن‌ها در حال حاضر حدود ۶.۶ میلیارد دلار است. در حقیقت، او پنجمین انسان ثروتمند جهان محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج