۷۰۲۹۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فنایی: صدرنشینی شاگردان برانکو در آسیا مهم است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشخص بود پرسپولیس با این مهره‌ها و سرمربی قهرمان می‌شود، اگر این تیم اول نمی‌شد باید آن وقت به قهرمان نشدن آن شک می‌کردیم.

خبرگزاری میزان: داوود فنایی در رابطه با قهرمانی زودهنگام پرسپولیس و اینکه این تیم می‌توانست زودتر از این‌ها قهرمان شود، اظهار کرد: پرسپولیس برای قهرمانی نباید کار را به اما و اگر می‌کشاند و از همان بازی با استقلال و سایپا باید کار را تمام می‌کرد.

وی افزود: مشخص بود پرسپولیس با این مهره‌ها و سرمربی که در اختیار دارد، قهرمان شود، اگر این تیم اول نمی‌شد باید آن وقت به قهرمان نشدن این تیم شک می‌کردیم.

پیشکسوت سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره عملکرد پرسپولیس در چند بازی اخیر که مثل گذشته طراوت لازم را نداشت، گفت: به نظر من پرسپولیس فوتبال منطقی ارائه می‌دهد، این فوتبال روز دنیاست. شما ببینید همین بازی لیورپول مقابل منچسترسیتی در بازی برگشت، آنها برای یک بازی دفاعی به میدان آمده بودند، چون بازی رفت نتیجه دلخواه‌شان را گرفته و روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودند.

فنایی ادامه داد: پرسپولیس هم همینطور است، الان نزدیک به سه سال است تمامی تیم‌ها با افکار برانکو و نوع چیدمان این تیم آشنا هستند و دست پرسپولیس برای تمام تیم‌ها رو شده است. یک روز با یک هافبک دفاعی و یک روزبا دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و فکر می‌کنم پرسپولیس امسال بیشتر به فکر نتیجه و کم گل خوردن بود که این مشخصه حال حاضر بیشتر تیم‌های فوتبال جهان است و اصلا نمی‌توان به مربی خرده گرفت چرا با چنین روش کسل کننده‌ای تیمش فوتبال بازی می‌کند، چون اگر برانکو نتیجه لازم را کسب نکند، همین هواداران هستند که وی را زیر تیغ انتقادات خود خواهند برد.

وی درخصوص صحبت‌های برانکو در برنامه نود و حواشی این روز‌های پرسپولیس که حول و حوش بستن تمدید قراداد‌ها بخصوص محسن مسلمان مطرح می‌شود، تصریح کرد: در اینکه محسن مسلمان یکی از بهترین‌های پرسپولیس است شکی نیست، اما هیچ وقت از زمان ما تا به امروز پرسپولیس متکی به فرد نبوده، نیست و نخواهد بود و این مسائل هم به مدیریت باشگاه و کادرفنی که در راس آن‌ها برانکو قرار دارد برمی گردد که کدام بازیکن را بازی دهد و با کدام بازیکن قرارداد ببندد.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره بازی سرنوشت ساز این هفته (روز دوشنبه) سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر برای تعیین صدرنشینی این گروه هم عنوان کرد: بازی روز دوشنبه پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازی‌های این تیم خواهد بود. حالا که آنها خیالشان از قهرمانی راحت شده، باید تمام فکر و ذکر خود را برای بازی با السد و اول شدن در این گروه بگذارند تا در بازی حذفی بتوانند مقابل الجزیره امارات قرار گرفته کو بازی راحت‌تری نسبت به بازی با الاهلی عربستان که در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج