۷۰۳۰۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حضور کریستن بل در فیلم کمدی- موزیکال

کریستن بل (Kristen Bell) در فیلم کمدی‌/ ‌موزیکال شرکت STXfilms به نام Fantasy Camp بازی خواهد کرد. این فیلم داستان یک معلم دبیرستان تئاتر (بِل) را روایت می‌کند که با ناکامی‌هایی روبه‌رو است.

سینما گیمفا: کریستن بل (Kristen Bell) در فیلم کمدی‌/ ‌موزیکال شرکت STXfilms به نام Fantasy Camp بازی خواهد کرد. این فیلم داستان یک معلم دبیرستان تئاتر (بِل) را روایت می‌کند که با ناکامی‌هایی روبه‌رو است و در‌‌حالی‌‌ که در یک کمپ هنری مخصوص بزرگسالان حضور دارد، با ترس‌های خود مواجه می‌شود و رویاهای خویش را دنبال می‌کند.

حضور کریستن بل در فیلم کمدی- موزیکال

Fantasy Camp توسط سید کارگر (Sid Karger) نوشته شده است و گرگ سیلورمن (Greg Silverman) با همکاری استودیو Madhouse Entertainment تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت. این استودیو همچنین چندین پروژه دیگر با محوریت زنان در دست ساخت دارد از جمله فیلم I Fell Pretty با بازی ایمی شومر (Amy Schumer) که همین ماه اکران خواهد شد، فیلم The Happy Time Murders (قتل‌های اوقات خوش) با بازی ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) و فیلم Second Act با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez).

کریستن بل (Kristen Bell) را پیش از این در سریال تلویزیونی The Good Place می‌دیدیم که اخیرا فصل دوم آن به پایان رسیده و شبکه NBC ساخت این سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است. علاوه‌براین، او به تازگی کار خود را در انیمیشن‌های Teen Titans Go! to the Movies و Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 تمام کرده است و قرار است تا بار دیگر در انیمیشن Frozen 2 که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد، صداپیشگی کند. همکاری‌های پیشین کریستن بل (Kristen Bell) با شرکت STXfilms، فیلم Bad Moms (مادران بد) و دنباله آن فیلم A Bad Moms Christmas (کریسمس مادران بد) بود که سود خوبی برای شرکت داشتند و در باکس آفیس ایالات متحده و کانادا به فروشی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار دست یافتند.

این اخبار نخستین بار توسط هالیوود ریپورتر گزارش شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج