۷۰۳۰۵۶
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

غرضی: دلار ۱۰۰ تومان شد، ستون فقراتم شکست!

سیدمحمد غرضی گفت: همان‎گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، دولت، مجلس و قوه‏‎قضائیه بالاخره عملکردشان مورد قبول مردم نیست و این دستگاه‎ها هر چه تلاش می‌کنند که بگویند ما سالم و خدمتگزاریم مردم از آن استقبال نمی‎کنند.

جماران نوشت: سیدمحمد غرضی گفت: همان‎گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، دولت، مجلس و قوه‏‎قضائیه بالاخره عملکردشان مورد قبول مردم نیست و این دستگاه‎ها هر چه تلاش می‌کنند که بگویند ما سالم و خدمتگزاریم مردم از آن استقبال نمی‎کنند.

وزیر نفت دولت اول میرحسین موسوی اظهار کرد: نه تنها در دهه ۶۰ بلکه در همه دوران های مبارزه، از مشروطه تاکنون همیشه دلایل موفقیت این بوده است که اخلاق بر سیاست برتری داشته است؛ وقتی کم کم بر اثر گذشت زمان ارزش ها تغییر می کنند و سیاست جای اخلاق را می گیرد -به طوری که حقوق عامه مردم بابت امتیاز طلبی یک عده ای خاص تلف شود-، دل همه به درد می آید و خود به خود انسان یاد روزگاران خوب می افتد. در این دوره ها، چه پیش از انقلاب و چه در دهه اول انقلاب، قبول مسئولیت همراه با گرفتن امتیاز نبود.

غرضی خاطرنشان کرد: مثلاً وقتی در دهه سی یک عده جوان برای فعالیت های انقلابی دور هم جمع شدیم، بین خودمان قرار گذاشتیم بیشتر از نیازمان هزینه نکنیم و واقعاً این روند را تا انقلاب ادامه دادیم؛ در آن دوران با یک خوراک سیرابی ۱۵ ریالی یک روزمان را سر می کردیم در حالی که امکانات بسیار زیادی مخصوصا بعد از انقلاب در اختیار ما بود.

وی گفت: نگاه قدرت سیاسی باید به رفع گرفتاری های کلیت جامعه باشد نه رفع گرفتاری های طبقات بالای جامعه؛ طبقات بالای جامع هر چه قدر امتیاز بگیرند سیر نمی شوند، دلار را بالا بردند و تا قبل از این اگر یک نفر می توانست یک کیلو گوشت بخرد، الان دیگر برایش سخت شده است.

وزیر پست و تلگراف دولت دوم میرحسین موسوی یادآور شد: در دهه شصت به خدا وقتی دلار ۱۰۰ تومان شد، ستون فقرات ما شکست، اما حالا ۶۰۰۰ هزار تومان شده و اصلا کسی حرفش را هم نمی زند. چرا برای ضعف مدیریتی خودمان دست در جیب فقرا می کنیم؟!

وی در پایان اظهار داشت: در اوایل انقلاب هر دلار ۷ ریال بود بعد جنگ شد و به ۲۰ تا ۳۰ تومان رسید و این صعود ادامه داشت، ولی دولت با کوپن اوضاع را کنترل می کرد. در واقع در دوران مجلس اول و دوم کارها به خوبی پیش می رفت از مجلس سوم به بعد گروه های چپ و راست سر برآوردند و جامعه و سیاست را به خودی و غیر خودی تقسیم کردند؛ همین موضوع باعث شد که آن فضای دلسوزی و اخلاص عمل کم کم جایش را به امتیاز طلبی و سود جویی سیاسی و اقتصادی بدهد. امروز یک عده ای یک نفر را بالا می برند و یک نفر دیگر را پایین می کشند و فکر می کنند کار سیاسی کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      باز این سروکلش پیدا شد نظر داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا دکتر ها کاری نکردن چرا مردم حرف مهندس رو قبول کنند.

    • بدون نام

      همین غرضی با وجدان در زمان وزارت خود از صندوق کارکنان مخابرات به نمایندگان هدیه میدهد و از امکانات رفاهی در زمان های عید و تابستان نیز اول برای نمایندگان مجلس بود !!!!!!!!!

    • بدون نام

      دلار 6000 تومانی تهالمو جابجا کرد

    • بدون نام

      خودت میگی ۱۵ ریالی. الان باید بابتش ده هزار ناقابل هزینه کنی

    • موسی

      زمان آقای ميرحسين موسوی با توجه که جنگ هم بود خدایش خیلی خوب کشور را اداره می کرد همه چیز ارزان بدست مردم میرسید مردم هیچ مشکل اقتصادی نداشتند خدا لعنت کند احمدی نژاد را که نگذاشت دوباره موسوی بشه رئیس جمهور چون خودش برای نابودی کشور نقشه داشت و مامور بود از طرف دشمنان ایران که کشور را خراب کند که ما محتاج دشمنانمان بشيم لعنت بر هر کسی که به این ملت و کشور خیانت کرده و درود بر همه کسانی که به این کشور و مردم خدمت کرده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج