جاباما
۷۰۳۱۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تساوی بی‌حاصل میلان و ناپولی در سن سیرو

در دیداری که موقعیت های جدی زیادی نداشت، میلان و ناپولی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یوونتوس برنده واقعی این بازی باشد.

ورزش سه: در دیداری که موقعیت های جدی زیادی نداشت، میلان و ناپولی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یوونتوس برنده واقعی این بازی باشد.


میلان که با 52 امتیاز در رده ششم قرار داشت، در سن سیرو میزبان ناپولی رده دومی بود که برای نزدیک تر شدن به یوونتوس، نیاز مبرم به پیروزی داشت.


میزبان هم کورسوی امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت و پر از انگیزه به نظر می رسید.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و با سانترهای از جناحین و نیز پاس های عمقی سوسو، سعی در به گل رسیدن توسط کالینیچ داشت.


ناپولی پس از تحمل فشارهای اولیه، دقیقه 16 اولین خطر جدی بازی را خلق کرد. حرکت از کایخون شروع شد. پاس این بازیکن به اینسینیه رسید و او هم با پشت پا مرتنس را روانه دروازه میلان کرد. ضربه کات دار او می رفت وارد دروازه شود ولی دوناروما با جاگیری مناسب خود توپ را مهار کرد.

دقیقه 32 سانتر چالهان اوغلو روی دروازه ناپولی با اشنباه رینا در مهار توپ همراه شد و موسکایکو در دهانه دروازه خالی بهترین بخت برای گلزنی را به دست آورد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل میلان مردود شد.

در نهایت نیمه اول تقریبا متعادل این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تساوی بی‌حاصل میلان و ناپولی در سن سیرو



نیمه دوم بدون هیچ تغییری در دو تیم شروع شد و از همان ابتدا ناپولی نشان داد که برای رسیدن به گل، بی تاب تر از میزبان است.


بازی به جلو می رفت و لحظه به لحظه محاصره ناپولی تنگ تر می شد ولی با وجود اینکه آبی ها مالک توپ و میدان بودند؛ ولی در پیدا کردن روزنه ها ناکام بودند و موقعیتی جدی را از این تیم نمی دیدیم.

دقیقه 81 بهترین بخت برای گلزنی ناپولی فراهم شد. زیلنسکی با پاسی عالی اینسینیه را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او با پای چپ و غیرتخصصی خود ضربه ای محکم به توپ زد که دوناروما با جایگیری خوب خود توپ را برگشت داد.


کمی بعد میلان روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر سیلوا می توانست به گل برسد ولی توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دقیقه ۹۱ بازی، جدی ترین موقعیت بازی را میلیچ در مصاف تک به تک با دوناروما از دست داد. گلر جوان میلان به طرز معجزه آسایی با کف دست توپ را راهی کرنر کرد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا یوونتوس با پیروزی احتمالی بر سامپدوریا، فاصله با ناپولی را به ۶ افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج