جاباما
۷۰۳۲۶۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زیدان: به ایسکو بیشتر از همیشه بازی داده ام

رئال به لطف درخشش ایسکو که یک گل زد و یک پاس گل داد، موفق شد در زمین مالاگا به پیروزی دست یابد.

ورزش سه: رئال به لطف درخشش ایسکو که یک گل زد و یک پاس گل داد، موفق شد در زمین مالاگا به پیروزی دست یابد.

رئال در این بازی فرصت های گلزنی زیادی خلق کرد ولی تنها از دو موقعیت توانست به درستی استفاده کند. در نهایت پیروزی ۱-۲ کمک کرد این تیم به رتبه سوم جدول صعود کند.

زیدان: به ایسکو بیشتر از همیشه بازی داده ام



زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت: « امشب می توان خوشحال و راضی بود. تیم کار خودش را به خوبی انجام داد و با احترام به حریف، یک بازی کامل را به نمایش گذاشتیم.


اینطور نیست که لالیگا دیگر برای ما مهم نباشد. کسب نتایج خوب در لیگ می تواند از لحاظ روحی، فاکتور مناسبی برای ما در لیگ قهرمانان باشد. امشب یک تعداد به میدان رفتند و تعدادی دیگر برای لیگ قهرمانان استراحت کردند.»

گلزنی ایسکو: « به خاطر گل او خوشحالم چرا که به آن نیاز داشت. همیشه گفته ام که ایسکو برای من بازیکن مهمی است؛ هرچند که برخی، تصوراتی دیگر دارند. من به ایسکو در این فصل بیشتر از فصل گذشته میدان داده ام و از او کاملا هم راضی هستم.»

ناکامی دوباره بنزما در گلزنی: « کریم خودش هم دوست دارد گلزنی کند و همه می دانیم که چه بازیکن خوبی است. بازیکنی در خدمت تیم که امسال در گلزنی به مشکل برخورد کرده ولی هنوز چند بازی دیگر از فصل باقیمانده و او می تواند جبران کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه میشی یا بگم ماتراتزی بیاد باز قهوه ایت کنه؟ ما یوونتوسیا شرممون میشه بگیم تو بی غیرت یه زمان یوونتوس بودی، آشغال پولکی

      پاسخ ها

      • محمدرضا سلیمی

        جناب بزرگوار یوونتوسی با ادب برو بررسی کن ببین تیم یوونتوس دربست در اختیار مافیای مخوف و جنایتکار ایتالیاست که سال های سال است با ناداوری حق بسیاری از تیم های شایسته ایتالیا مثل میلان و اینتر و رم را خورده و حتمن خبر داری که ۲ تا از قهرمانی های دروغین یووه را چند سال پیش با فضاحت ازش پس گرفتند و فرستادنشان دسته دوم سری آ در پایان دوست عزیز و پسر خوب از سعدی بزرگ حکیم و شاعر شیرین سخن درس اخلاق و ادب بیاموزیم که فرموده ؛؛ بزرگش نخوانند اهل هنر. که نام بزرگان برگشتی برد . امید است با دوست داشتن تیم محبوب خودمان بدیگر تیمها و رنگها و مربیان زحمتکش و بازیکنان و طرفدارانشان احترام بگذاریم وپا را از دایره ادب بیرون ننهیم تا محیط ورزش پاک و زیبا و دلچسب و آرامش بخش باشد . باید آنروز دوست داشتنی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج