۷۰۳۴۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ ساخت دستگاه مرتضوی‌یاب

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: محققان داخلی موفق شدند دستگاه مرتضوی‌یاب را ابداع کنند. به گفته رییس تیم سازنده، با ساخت این دستگاه از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری می‌شود. لازم به ذکر است که سعید مرتضوی از ۴۰ سال قبل گم شده و تلاش‌ها برای یافتن ایشان ناموفق بوده.

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: محققان داخلی موفق شدند دستگاه مرتضوی‌یاب را ابداع کنند. به گفته رییس تیم سازنده، با ساخت این دستگاه از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری می‌شود. لازم به ذکر است که سعید مرتضوی از ۴۰ سال قبل گم شده و تلاش‌ها برای یافتن ایشان ناموفق بوده. این دستگاه با حضور خبرنگاران مورد امتحان قرار گرفت که متاسفانه بلافاصله پس از روشن شدن و ورود نام مرتضوی به داخل رایانه، کل دستگاه در جا سوخت و دود از آن بلند شد! در پایان این نشست، محققان اعلام کردند علم شاید به جایی رسیده باشد که بتواند انسان را تا خارج از منظومه شمسی و کهکشان‌های دیگر هم ببرد ولی هنوز نمی‌تواند مرتضوی را روی زمین پیدا کند!

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد برای انتخاب شهردار تهران به روشی سنتی عمل می‌شود که در این روش دیگر هیچ منتقدی نمی‌تواند از اینکه چه کسی شهردار تهران شده، انتقاد نماید. ایشان در توضیح این روش گفت: در ایران باستان از پرنده هما برای انتخاب پادشاه استفاده می‌کردند و ما تصمیم گرفتیم برای انتخاب شهردار هم از یک پرنده استفاده کنیم که چون در تهران در حال حاضر به جز کلاغ پرنده‌ای نیست، کلاغ را رها می‌کنیم، روی سر هر کس نشست، او شهردار تهران می‌شود! لازم به ذکر است که از زمان اجرا شدن این طرح، کلاغ رها شده دور خانه آقای نجفی، شهردار سابق تهران می‌چرخد و هر چه هم اعضای شورای شهر خواهش و تمنا می‌کنند از جایش تکان نمی‌خورد! در پایان روز، سخنگوی شورای شهر بی‌خیال انتخاب به روش تازه شد و اعلام کرد شورا همان روش سابق را ادامه می‌دهد چون پرنده هم پرنده‌های قدیم؛ شاید نمی‌دانستند سرانجام روی شانه چه کسی می‌نشینند، ولی حداقل می‌دانستند روی بوم چه کسی نباید بنشینند!

در سالگرد غرق شدن کشتی تایتانیک، شرکت سازنده این کشتی اعلام کرد با کمک تکنولوژی روز توانسته کشتی تازه‌ای بسازد که این یکی دیگر غرق شدنی نیست! اعتماد به نفس تیم سازنده این کشتی به حدی زیاد بود که بلافاصله پیشنهاد تست کردن این کشتی در خیابان‌های آب گرفته تهران پس از یک ساعت بارندگی را قبول کردند. اما رها شدن تایتانیک ۲ در خیابان‌های آب گرفته تهران همان و غرق شدنش در بلوار کشاورز، همان!

براساس تحقیقات انجام شده این بار تایتانیک با کوه یخ برخورد نکرد بلکه با تیزی چتر گاری گوجه سبز فروشی آقا تقی نوبرونه باز، برخورد کرد و غرق شد! گویا علت این برخورد این بوده که یکی از مسافران تایتانیک به نام رز از نامزدش جک درخواست می‌کند برایش گوجه سبز بخرد و جک هم خودش و بقیه مسافران را قربانی هوس‌های رز می‌کند و نتیجه اخلاقی لازم را هم برای پخش فیلم تایتانیک ۲ از تلویزیون، به دست می‌آورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج