۷۰۳۶۸۱
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح یک خبر در مورد تلگرام

مرکز ملی فضای مجازی کشور در توضیح نقل قولی از دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر اینکه تلگرام مسدود نمی شود، اعلام کرد: این برداشت از صحبت‌های وی اشتباه بوده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که امروز بسیاری از رسانه خبری از قول ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی منتشر کرده بودند که «تلگرام مسدود نمی شود. تاریخی برای مسدود کردن تلگرام مطرح نشده، اما هر آن ممکن است شرایطی برای انسداد تلگرام پیش بیاید.» روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد، این برداشت از صحبت‌های فیروزآبادی اشتباه بوده است.

روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد: در پی سخنان دبیر شورای عالی فضای مجازی در برنامه رادیویی ذره بین به اطلاع می رساند، به اشتباه از سخنان دکتر فیروزآبادی در رسانه ها تعبیر به عدم انسداد پیام رسان تلگرام شده است، در صورتی که ایشان در این گفتگو اعلام کرد که «فعلا تاریخی برای مسدود کردن تلگرام مطرح نشده و اصلا بحث مسدود شدن برای تصمیم گیری مطرح نشده است. مرتبا شقوق مطرح می شود و همانطور که می دانید در دی ماه نیز برای مدت دو هفته مسدود شد و هر آن ممکن است، اگر شرایطی پیش بیاید این انسداد در تلگرام حاصل شود، ولی فعلا قرار بر این است که علی رغم این که ما قوانین ضد انحصار نداریم و به روش معمولی نسبت به تقویت پیام رسان های داخلی اقدام می کنیم، فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد گرفته نشده و تلاش می‌کنیم تا از راه تشویق و اقناع هم مردم و هم کسانی که کانال ها و گروه های پر ترافیک دارند، کسب و کارها، سازمان ها و موسساتی که کانال دارند، نسبت به کوچ اقدام کنند و داخل کشور نیز ظرفیت مناسب فراهم کردیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      باریک الله...ببندیدش! داخلیش کنید. منتظریم.ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساده لوح توبروداخلیشو نصب کن

      • بدون نام

        بهتره کل اینترنت هم قطع کنید برمیگردیم به عصر حجر.ایرانی ها را که هیج جا راه نمیدند پاسپورتشون اندازه افغان ها ارزش نداره .

    • بدون نام

      ای وای خدا اینها مشکلات رو ول کرده اند و چسبیده اند به یک نرم افزار زبان بسته.هزاران فیلترشکن وجوددارد.بلاک چن اش هم اومده.چرا الکی مردم رو بازی میدید؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون وحشت دارند

    • بینام

      کاش تلگرام بیاد و برنامه ای تنظیم کنه غیر قابل فیلتر ......

    • بدون نام

      باید تلگرام را فیلتر کنید .یک سوال میپرسم اگر کسی از طریق تلگرام دچار مشکل یا ضرر و زیان شد مسئولین چگونه جواب اورا به عنوان یک شهروند که دولت موظف به احقاق حق و حقوق او و حقوق شهروندیش هست را میدهد؟آیا این توان و راه کار وجود دارد.؟ اگر جواب منفی هست علت تعلل در انسداد آن چیست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر نادان برو دوغت را بنوش

    • بدون نام

      ببندینش حتما این کارو بکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج