۷۰۳۸۱۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور سرپرست شهرداری برای انتصاب بانوان

بر اساس دستور سرپرست شهرداری تهران کلیه معاونان شهردار، روسای سازمان‌‌‌‌ها و ادارات کل و همچنین شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه، حداقل یک نفر از معاونان خود را از میان بانوان توانمند و دارای صلاحیت‌‌‌های حرفه‌‌‌ای انتخاب و منصوب کنند.

خبرگزاری ایلنا: بر اساس دستور سرپرست شهرداری تهران کلیه معاونان شهردار، روسای سازمان‌‌‌‌ها و ادارات کل و همچنین شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه، حداقل یک نفر از معاونان خود را از میان بانوان توانمند و دارای صلاحیت‌‌‌های حرفه‌‌‌ای انتخاب و منصوب کنند.

به گزارش ایلنا، سمیع‌الله حسینی مکارم در جریان جلسه شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه با اشاره به بخشنامه حذف پست مشاور امور بانوان گفت: ساختار قانونی شهرداری تهران اجازه نمی‌‌‌‌دهد که شهردران مناطق مشاور امور بانوان داشته باشند اما همه شهرداران بر اساس زمان‌‌‌‌بندی تعیین شده مکلف هستند حداقل یک نفر از معاونان خود را از میان بانوان دارای صلاحیت‌‌‌های حرفه‌‌‌ای و توانمند انتخاب کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کلیه معاونان شهردار نیز وظیفه دارند حداقل یکی از مدیران کل خود را از میان بانوان انتخاب کنند؛ همچنین تمامی سازمان‌‌‌‌‌ها و ادارات کل مکلف هستند برای انتخاب حداقل یکی از معاونان خود، از بانوان استفاده کنند.

به گفته سرپرست شهرداری تهران استفاده از بانوان توانمند در پست‌‌‌‌های مدیریتی در راستای توجه مسئولان کشور و همچنین قول نجفی و شورای شهر به مردم برای افزایش سهم بانوان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی این وضعیت بیکاری بهتر نیست یک آقا که می تواند یک خانواده را اداره کند، سرکار باشد.

    • تینا

      من خودم کارمند شهرداری هستم. و خو ب میدونم چه زدوبندهایی میشود. این اجازه به سازمان ما هم داده شده. و خوب میدونم که انتخاب از بین مفت خورهای دفتر مرکزی ما خواهد بود. که فقط هشت ساعت هستن انهم در حال خوردن و روزنامه خوندن، و بقیه که در قسمتهای اجرایی هستن روزی چهارده ساعت کار اجباری نیکنن در هوای الوده محیط کار و هیچ توجهی به ما ندارن، خدا فقط به فریادمون برسه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج