۷۰۴۰۰۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

حیدری: مرتضوی مترادف با فجایع کهریزک است

غلامرضا حیدری، نماینده تهران درباره حکم سعید مرتضوی و واکنش محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه که گفته است او را نیافته‌اند، گفت: سخنگوی محترم قوه قضاییه صحبتی داشته‌اند مبنی براینکه حکم آقای مرتضوی صادر و احکام اجرا هم رفته اما ایشان را پیدا نمی‌کنیم.

اعتمادآنلاین: غلامرضا حیدری، نماینده تهران درباره حکم سعید مرتضوی و واکنش محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه که گفته است او را نیافته‌اند، گفت: سخنگوی محترم قوه قضاییه صحبتی داشته‌اند مبنی براینکه حکم آقای مرتضوی صادر و احکام اجرا هم رفته اما ایشان را پیدا نمی‌کنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مناسب نبودن صحبت سخنگوی قوه قضاییه درباره دلیل اجرا نشدن حکم سعید مرتضوی بیان کرد: به نظر من در چنین سطح مدیریتی از این بدتر نمی‌شد جهت تضعیف اقتدار نظام جمهوری اسلامی صحبت شود.

این نماینده مجلس با اشاره به رفتاری که مرتضوی در دوران قضاوت با رسانه‌ها داشت، عنوان کرد: البته آقای مرتضوی تداعی‌کننده رعب و وحشت به‌ویژه درباره اصحاب رسانه و خبرنگاران است و به این قشر بیش از هر گروه دیگری ظلم کرد.

حیدری افزود: این عدم شفافیتی که معمولاً به دلیل محدود و ضعیف بودن رکن چهارم دموکراسی است، ایشان با بگیروببندهایی که انجام داد شریک جرم این موضوع به‌حساب می‌آید. در اثر این بگیروببندها در فضای رسانه‌ای خفقان ایجاد کرد و به قول آقای مهندس موسوی فله‌ای روزنامه‌ها را بست.

نماینده تهران تاکید کرد: آقای مرتضوی مترادف است با فجایع کهریزک و پس از سال‌ها خود هم اذعان یا به‌ظاهر عذرخواهی کرد و کشته‌ها را شهید نامید.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: حالا بعد از چند سال حکم سبکی هم به او داده‌اند، اما این اتفاقاتی که حول اجرای حکم دادستان سابق تهران به وجود آمده وهن نظام جمهوری اسلامی است. چقدر افراد را به اتهام اقدام علیه امینت ملی زندان‌های طولانی داده‌اند اما می‌گویند ایشان را که عملکردش عین اقدام علیه امنیت ملی بوده پیدا نمی‌کنند.

حیدری در پاسخ به این سؤال که آیا آن‌طور که مطرح می‌شود بازداشت مرتضوی برای دستگاه قضایی سخت است، بیان کرد: درباره این موضوع باید قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی کشور پاسخگو باشند که معتقدند در خواب مردم را رصد می‌کنند، اگر البته خود را پاسخگو بدانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      مگر ممکنه اطلاعات ابران مرتضوی را پیدا نکند اینقدر مردم را نا امید نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرتضوی چهره مظلوم و زحمت کش او برای امرار معاش خانواده خود تلاش می کرده و از موقعیت خود به نحو احسنت استفاده می کرده .

    • محمود

      فرد به اصطلاح انقلابی و زحمتکش که به قول شما حتماً بیگناه هم هست برای اثبات بیگناهیش نمیره تو سوراخ قايم بشه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج