۷۰۴۰۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ چند پیشنهاد برای پست شهردار تهران

حسام حيدري در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: از آنجایی که شورای شهر تهران در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب شهردار تهران است و اگرچه همه می‌دانیم آخرش هم این پست برای خود آقای دکتر ولایتی است ولی برای خالی نبودن عریضه، گزینه‌های پیشنهادی خود را برای انتخاب شدن به سمت شهردار تهران، به این شرح اعلام می‌کنیم

حسام حيدري در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: از آنجایی که شورای شهر تهران در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب شهردار تهران است و اگرچه همه می‌دانیم آخرش هم این پست برای خود آقای دکتر ولایتی است ولی برای خالی نبودن عریضه، گزینه‌های پیشنهادی خود را برای انتخاب شدن به سمت شهردار تهران، به این شرح اعلام می‌کنیم:

نام: عباس جدیدی

مهارت‌ها: کشتی‌گیر و مدیر شهری کاربلد با توانایی باز کردن شاخ بز و دیگر حیوانات اهلی، دارای امکان تغییر ۳۶۰ درجه‌ای افق زاویه بدن، مجهز به دوربین جلوی هشت مگاپیکسل.

توضیحات: جدیدی با تجربه‌ای که از حضور سه رخ در تمام حوادث تاریخی ۱۰۰ سال اخیر به‌دست آورده و با توجه به مهارت‌هایی که در طول این سال‌ها در تشک کشتی از خود نشان داده، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شدن به عنوان شهردار تهران باشد. او بیش از هرکسی می‌تواند با مشکلات شهری پنجه در پنجه شده و روی آن‌ها اشکل گربه زده و به پل ببرد. جدیدی همچنین در تشخیص آپورچونیتیوز‌های موجود در سطح کلانشهر توانا بوده و امکان خروج ما از موقعیت wo را مهیا خواهد کرد.

نام: مهدی طارمی

مهارت‌ها: نشانه‌گیری دقیق، توانایی در دق دادن مشکلات با مجبور کردن آن‌ها به تماشای ضربات پنالتی خود، همراه با امکان دایو زدن در تمام اتوبان‌های اصلی شهر.

توضیحات: مهدی طارمی سال‌های طولانی در بالاترین سطح از لیگ‌های اروپایی فعالیت کرده و چند سفر موفق به ترکیه داشته که در این سفرها به بررسی وضعیت شهرهای این کشور پرداخته است. به این ترتیب می‌تواند یکی از بهترین شهرداران تهران باشد و به راحتی خود را در موقعیت گل قرار دهد. با دقت عمل بالایی که از مهدی سراغ داریم، در صورتی که او تمام تمرکزش را روی آبادانی تهران بگذارد؛ مطمئنا تا دو سال آینده شاهد رشد و شکوفایی عجیبی در شهر کرج خواهیم بود. البته در صورتی که انتخاب نشود هم حتما خیریتی در کار بوده است.

نام: حسام نواب صفوی

مهارت‌ها: دارای یقه آهارزده خرگوشی با عرض زیاد، توانایی در بیان با احساس دیالوگ: «ببین میخوام بد بترکونیم... اوکی؟»، سابقه ۱۰سال حضور در سطح کلان حقوق بین‌الملل و فعالیت در کوچه پشتی دادگاه لاهه.

توضیحات: نواب صفوی با مهارتی که در متحد کردن وکلای جهانی دارد، به راحتی می‌تواند ترافیک تهران را برطرف کرده و آلودگی را در سطح جهانی بی‌آبرو و ذلیل کند. ارتباطات گسترده و رفاقت او با رهبران کشورهای بزرگ دنیا از جمله پوتین، می‌تواند فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌های خارجی در تهران باشد.

نام: سرهنگ علیرضا علیفر

مهارت‌ها: حنجره طلایی با فشار صدای ۹۰ دسی‌بل وووووووع دیگر مهارت‌ها.

توضیحات: از آنجایی که انتخاب شهردارِ سرهنگ، پیش از این هم برای شهر تهران جواب داده و مفید بوده است، سرهنگ علیفر هم می‌تواند یکی از گزینه‎‌های خوب باشد. توجه بیش از حد علیفر به مسائل اخلاقی می‌تواند از او یک شهردار اخلاق‌مدار بسازد که با نشان دادن شهروندان خارجی همچون آرتور ویدال باعث شود تا جوانان ما آن‌ها را دیده و ادب بیاموزند. علیفر همچنین از طریق رفقایی که در ایتالیا و اسپانیا دارد و با توجه به آموخته‌هایی که از معماران توانایی چون دولاب امیر فراگرفته، می‌تواند نقش مهمی در بازآفرینی معماری شهری تهران داشته باشد.

مسابقه: (جدی به جان خودم) بهترین گزینه خود برای پست شهردار تهران را زیر این پست پیشنهاد دهید. به بهترین پیشنهاد، سالنامه «بی‌قانون» اهدا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج