۷۰۴۰۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبادی‌پور: دنبال قهرمانی هستیم

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: پیروزی در بازی‌ آخر دور مقدماتی برابر صدرنشین برای ما بسیار مهم بود و به آن نیاز داشتیم.

خبرگزاری فارس: آخرین دیدار از مرحله مقدماتی تیم والیبال لهستان (پلاس لیگا) برگزار شد و طی آن تیم‌های اسکرابلچاتوف و زاکسا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود یاران عبادی‌پور خاتمه پیدا کرد.

اسکرا با حضور عبادی‌پور در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۳۴ بر ۳۲ زاکسا، صدرنشین پلاس‌لیگا را شکست داد. دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلچاتوف در این مسابقه توانست ۱۳ امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلچاتوف درمورد پیروزی تیمش در آخرین بازی مرحله مقدماتی اظهار داشت: این بازی بسیار برای ما مهم بود و نیاز داشتیم که به پیروزی برسیم. در هر مسابقه‌ای که وارد می‌شویم باید تلاش کنیم کم اشتباه ظاهر شویم، اما با این وجود ما در دیدار برابر زاکسا ایرادهایی هم داشتیم که باید برطرف کنیم.

وی ادامه داد: زاکسا را شکست دادیم و حالا باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. کارمان در مرحله نیمه‌نهایی بسیار سخت است و احساس می‌کنم بازی دشواری پیش‌روی ما است. این مرحله برای ما بسیار مهم خواهد بود و شاید بتوانم بگویم مهمترین بازی فصل جاری را انجام خواهیم داد. ما هم مانند همه تیم‌ها و بازیکنان به دنبال قهرمانی هستیم و برای رسیدن به آن می‌جنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج