جاباما
۷۰۴۰۸۸
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

قاضی‌پور: وزیر بهداشت دروغ می‌گوید

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهم تولیدی که با این همه زحمت و مشقت سرپا ایستاده توسط چهار نفر دلال صافی دیالیز زمین بخورد؛ گفت: حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی شلاق بخورم و حتی اعدام شوم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهم تولیدی که با این همه زحمت و مشقت سرپا ایستاده توسط چهار نفر دلال صافی دیالیز زمین بخورد؛ گفت: حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی شلاق بخورم و حتی اعدام شوم.

نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در سوال از وزیر بهداشت و درمان از وی پرسید: چرا با وجود تولید صافی دیالیز در کشور مجوز واردات داده‌اید؟

وی ادامه داد: آنچه وزیر در جلسه امروز گفت کذب محض است. سخنان ایشان مستند نیست اما مدارک ما در اختیار رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

نماینده مردم ارومیه با بیان این ادعا که وزیر بهداشت و درمان نابودی تولید داخلی را دنبال می کند، ادامه داد: حمایت از کالای ایران خط قرمز ماست. جای شرم دارد به جای حمایت از تولیدکنندگان صافی دیالیز، چند میلیارد بدهی شان به تولیدکنندگان را باز پرداخت نمی کنند و حتی کالای خارجی وارد می کنند. آقای وزیر از بین بردن سرمایه‌های داخلی چه افتخاری دارد؟

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: چند کارخانه داخلی سالانه ۱۲.۵ میلیون صافی دیالیز تولید می کند اما «وزیر وارداتی» به فکر تولید نیست. هر جا نشسته است گفته « من باید به فکر سلامتی بیمارانم باشم نه حمایت از کالای داخلی» البته طبیعی است وقتی شما خودتان نماینده برند مرسدس بنز آمریکا که سهام آن در اختیار صهیونیستها است، هستید، تولید کالای ایرانی در چشمتان بی ارزش است.

قاضی پور در ادامه مدعی شد: مشاور امور دیالیز شما درخواست واردات یک میلیون دیالیز چینی را داد اما کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مخالفت کرد و اجازه واردات آن را نداد. صافی های چینی آسیب های جدی به بیماران زده است. شما که تا این حد بر سر جان مردم قسم می خورید چرا سلامتی مردم را با صادر کردن مجوز واردات دیالیزهای چینی به خطر انداخته‌اید؟

وی آغاز فعالیت کارخانجات تولید صافی دیالیز در کشور را موجب کاهش قیمت چشم گیر دیالیزهای وارداتی به کشور دانست و افزود: به محض آغاز تولید دیالیز در ایران قیمت دیالیزهای وارداتی به ایران به نصف و حتی به کمتر از نصف کاهش یافت و حتی وزیر وارداتی در پی شکستن کمر تولیدکنندگان دیالیز داخلی است. آیا شما پیرو مقام معظم رهبری در مسئله حمایت از کالای ایرانی هستید؟ نه، شما خدمتگزار واردات هستید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با رد توده‌ای یا منافق بودن گفت: بنده نه توده‌ای هستم و نه موافق. مرگ بر توده‌ای های سابق و منافقان حاضر. بنده سالهای سال جنگیدم و افتخار می کنم که سرباز نظام هستم.

نماینده مردم ارومیه قیمت گذاری تجهیزات پزشکی را برعهده وزارت بهداشت و درمان دانست و افزود: اگر قیمتها در بازار دو سه برابر است قیمت گذاری توسط وزارت بهداشت انجام می شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بار دیگر با بیان نقل قولی از سید حسن قاضی زاده هاشمی مدعی شد: شما در کمیسیون بهداشت و درمان به تولیدکنندگان نسبت «دزد» دادید کارگران ایرانی و تولید ملی ناموس من هستند و هر کس به آنها تهمت دزدی بزند بنده هم می گویم خودت شاه دزدی.

وی با بیان اینکه اگر حمایت از واردات برای بهبود چرخه تولید داخلی انجام می گرفت مملکت گلستان شده بود، ادامه داد: اگر در خصوص بی توجهی به ممنوعیت واردات اعتماد ندارید از آقای عارف معاون اول رئیس‌جمهور وقت بپرسید که وقتی از طریق بخشنامه جلوی واردات را گرفت برخلاف بخشنامه ایشان واردات انجام شد.

قاضی پور دمپینگ صافی دیالیز را از اهداف فلج کردن صنعت تولید صافی دیالیز داخلی دانست و ادامه داد: در حالیکه از طریق دمپینگ تولید داخلی هدف قرار گرفته است، تولیدکنندگان صافی دیالیز داخلی در شرایطی که بالاترین مالیات را پرداخت می کنند موفق شدند کالای خود را صادر کنند و سودهم ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم تولیدی که با این همه زحمت سرپا ایستاده است توسط چهار نفر دلال به زمین بخورد. فراکسیون کارگری مجلس رسما اعلام می کند از هزاران کارگر تولید کننده دیالیز حمایت می کند. بنده را هم با شکایت از قوه قضائیه نترسانید. قبل از شما هم همکارانتان از بنده شکایت کردند حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی شلاق بخورم و حتی اعدام شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقای نماینده لابددرسهام تولیدکنندگان داخلی شریک است.اگرتولیدداخل کیفیت مطلوب راداشت وزیربهداشت شخص وطن پرستی هست.ایشان خدمت بزرگی درحق اقشارضعیف جامعه وبازنشستگان درامردرمان نموده است.بازنشستگانی که آه ندارندباناله سوداکنندبرای عمل قلب ۲۰میلیونی فقط ۲میلیون میپردازند.خداخیرش بده انشاالله.

    • مومنی

      احسنت،
      اون از روش راهیابی به مجلس،
      اون از حرفهای وقیحانه پر کمپین انتخاباتی،
      اینم از رگ گردن نشون دادن و حرفهای پوپوایستی زدنتون،
      واقعا ما از حمایت کلامی امثال شما و جناب محجوب سپاسگزاریم،

      احسنت

    • بدون نام

      جناب آقای قاضی پور کمی منطقی باشید وقتی بیماری با آنتی بیوتیک ایرانی خوب نمیشه وزیر بهداشت راست گفته که من از بیمارانم حمایت میکنم وقتی مریضی به خاطر استفاده از دارو ی ایرانی نتیجه ایی نمیگیرد مجبور میشه وزیر بهداشت دارو وارد کنه ...

    • بدون نام

      لطفا نظرم رو پخش کنید تا آقای قاضی پور از خواب بیدار بشه

    • بدون نام

      همه شماها همانند هم هستید البته هر کدام در مقام خودش پس برای چه از یکدیگر خرده میگیرید؟

    • نجف

      دستمریزاد

    • بدون نام

      درود بهشون. براشون آرزوی سلامتی دارم

    • بدون نام

      .... یکم زودنیست برای خط قرمزشما... حتماًگوشی glxداری، ماشین هم پیکان، تلویزیون هم صاایران داری...

    • بدون نام

      اقای قاضی پورتویک راستگونام ببربعدبگواقای هاشمی دروغ میگوید

    • بدون نام

      قاضی پورکشوری که درتولید یک مدادمرغوب مانده چطور میتونه صافی دیالیز تولید کند من تعجب میکنم.ثانیا کیفیت محصول بهداشتی راوزیر بهداشت میتونه تشخیص بدهدنه شما وامثالهم لطفا در حیطه خود نظر بدید اونجا ارومیه نیست هرچه بگی یه عده بگند راست میگی احتیاط کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اين صافيها با كيفيت عالي در كيش توليد ميشه

      • Reza

        مگر صافی های چینی و هندی که وارد میشه کیفیتش‌بهتره ؟! فقط سودش واسه وارد کننده هاست ولی سود صافی های ایرانی مال کارگران صدها کارخانه مجموعه تولید صافی دیالیز .

    • بدون نام

      داروهای ایرانی هم مثل پراید دربرابر بنزه

    • بدون نام

      آقای قاضی پور.عجب تودهنی ازمجلس خوردی.حالاتودروغگوهستی یاوریربهداشت ؟

    • وحید

      یعنی مردم ارومیه باید این بار چشمانشون رو باز کنن و نماینده‌ای انتخاب کنند که بتونه بدون لمپن بازی حرف بزنه.نه اینکه بیاد یه سری حرف تحویل بده.

    • بدون نام

      شركتهاي وارد كننده لابي بسيار قوي دارند و با پولهاي سنگين هر مانعي را از جلوي پاشون برميدارن

    • رضا

      احسنت آقای قاضی پور به غیرتت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهین و دروغ گفتن احسنت داره ؟!

    • بدون نام

      ...پس الکی ادای آدمای دلسوزو در نیارید .

    • بدون نام

      در کشور اصلا" فرهنگ کاری وجود ندارد , همه اماده خور شدن , تجربه من میگه وقتی شعار سال تولید داخل باشه یه سری افراد و باندهای فاسد در لوای تولید داخلی شروع به واردات کالا از چین وهند می کنند و ان را با مارک ایرانی غالب می کنند . مسئول داخلی هم یا شریک وارد کننده است یا فریب خورده .

    • بدون نام

      این وزیر بهداشت هم انگار حالش خوش نیست !!!
      یه بار به فرماندار میگه بی شعور, بعد عذرخواهی میکنه !!!
      یه بار در تلویزیون به مجری تند میشه بعد ...!!!
      حالا تو مجلس هتاکی میکنه ... !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج