جاباما
۷۰۴۱۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تورس: با سیمئونه هیچ مشکلی ندارم

مهاجم اتلتیکومادرید خداحافظی از تیمش را به خاطر اختلاف با سرمربی آرژانتین تیم ندانست.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، فرناندو تورس به برنامه ال لارگرو شبکه SER دعوت شد تا آخرین بازی‌هایش را با اتلتیکومادرید پس از اعلام خداحافظی‌اش با این تیم آنالیز کند. مهاجم اتلتیکومادرید گفت‌: این اتفاقی بود که از زمان بازگشتم می‌خواستم. دوست داشتم در ورزشگاه خداحافظی کنم، نمی‌خواستم در تابستان تنها در یک بیانیه این موضوع را اعلام کنم. از طرفی به زمان نیاز داشتم تا این موضوع را مطرح کنم. می‌خواستم بهترین زمان را برای این کار انتخاب کنم. اکنون می‌توانم با هوادارانم در ورزشگاه خداحافظی کنم.

مهاجم ‌اسپانیایی در ادامه‌ به دیگو پابلو سیمئونه اشاره کرد و گفت‌: با او تقریبا هر روز صحبت می‌کنم. سیمئونه از تصمیم من آگاه بود. در رابطه با چنین موضوعاتی با هم صحبت می‌کنیم. چند روز پیش مکالمه طولانی مدتی داشتیم. هیچ مشکلی با سرمربی‌ام ندارم. همه چیز به صورت خصوصی بود. برای او نیز کنترل این شرایط سخت بود. او همیشه سعی می‌کند برای همه، همه چیز را آسان کند. هیچ جدایی و اختلافی میان من و سیمئونه نبوده است. ما برای رقابت با دیگر تیم‌های قدرتمند به اتحاد نیاز داریم. باشگاه بالاتر از همه چیز است.

تورس افزود: اعضای اتلتیکو می‌دانند به خاطر سیمئونه باشگاه را ترک نمی‌کنم. من دوست دارم تمام زندگی را در این تیم باشم اما همیشه نمی‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید به دست آورید. همیشه دنیا بر اساس رویاهای‌تان پیش نمی‌رود. باید با خود و دیگران صادق باشم. شرایط را بررسی کردیم و همه چیز را سنجیدیم تا چنین تصمیمی بگیریم.

مهاجم ‌اسپانیایی در مورد ایده‌آل بودن سیمئونه برای اتلتیکو گفت‌: او نیز مانند آنتوان گریزمان و یان اوبلاک و ... برای باشگاه ایده‌آل است. دوست دارم خودشان بخواهند در اتلتیکو بمانند. تنها بحث پول مطرح نیست. بازیکنان بزرگ با پول راضی نمی‌شوند باید چیزهایی فراتر از آن به آنها پیشنهاد دهید.

تورس به تمجید از اوبلاک پرداخت و گفت‌: هرگز دروازه‌بانی برتر از اوبلاک ندیدم. اگر من بودم هر مبلغی را پرداخت می‌کردم تا او را حفظ کنم.

او در مورد گریزمان گفت‌: گریزمان برای این که هم سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به حساب آید، باید جام فتح کند. امیدوارم در اتلتیکو به فوتبالش ادامه‌ دهد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد چون هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

مهاجم ‌اتلتیکو درباره بهترین سرمربی و هم تیمی‌اش اظهار کرد: لوییس آراگونس و استیون جرارد برای من بهترین سرمربی و بازیکن بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج