جاباما
۷۰۴۱۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مناجاتی: خداداد کمک بخواهد قبول می‌کنم

مهدی مناجاتی می‌گوید هنوز با وی صحبتی در خصوص حضور در کمیته فنی مشکی‌پوشان نشده اما اگر خداداد بخواهد، به این تیم کمک خواهد کرد.

ایسنا: مهدی مناجاتی در خصوص صحبت‌های خداداد عزیزی مبنی بر حضور مناجاتی در کمیته فنی باشگاه مشکی‌پوشان اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم و هنوز کسی با من صحبت نکرده اما اگر خداداد از من کمک بخواهد قطعا سعی می‌کنم به این تیم کمک کنم.

وی درباره شانس مشکی‌پوشان برای بازگشت به لیگ برتر و دچار نشدن به سرنوشت تیم‌هایی مثل استیل‎آذین، گهر، راه‌آهن، پاس و صبای قم افزود: سعی خود را خواهیم کرد تا چنین اتفاقی نیفتد و مشکی‌پوشان که سمبل فوتبال خراسان است، به لیگ برتر بازگردد. قطعا در انتخاب مربی باید دقت کافی صورت گیرد تا از سکون در لیگ یک جلوگیری شود.

مناجاتی در رابطه با نابودی تیم پاس، ابومسلم، راه‌آهن و دیگر تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران گفت: متاسفانه با توجه به فدراسیون فعلی بعید می‌دانم که این تیم‌ها احیا شوند. کاری به فرهنگ و پیشرفت بالای فوتبال در اروپا و کشورهای پیشرفته ندارم اما در بنگلادش هم برای تیم‌های ریشه‌دار و صاحب هویت ارزش قائل هستند. نمی‌گویم برای تیم‌های باسابقه باید پارتی‌بازی کنند اما حمایت از چنین باشگاه‌هایی، حمایت از تاریخچه فوتبال یک کشور است.

وی افزود: باشگاهی مثل پاس با این همه ملی‌پوش و سابقه واقعا حضورش در فوتبال ایران یک نیاز است. فراموش نکنید که پاس تنها باشگاه صاحب مجموعه ورزش و زمین چمن با کیفیت بود اما متاسفانه مدیران و مسئولان مربوطه علاقه‌ای به فعالیتش نداشتند و بود و نبود پاس برایشان اهمیتی نداشت.

مناجاتی تصریح کرد: پیروزی و موفقیت پاس تنها یک اتفاق ورزشی نبود بلکه حتی برای پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور یک اتفاق خوشایند بود و حس مثبتی را به آنها تزریق می‌کرد. اگرچه امروز این تیم ذره‎‌ذره فراموش شد و از سطحی که داشت فاصله گرفت اما اگر مسئولان همت کنند این تیم و دیگر باشگاه‌های ریشه‌دار می‌توانند احیا شوند و به سطح نخست فوتبال کشور بازگردند. پیشکسوتان در این خصوص می‌توانند نقشی کلیدی را ایفا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جرا همه چی رو گردن فدراسیون فوتبال میندازین؟ درسته مدیریت ورزشی درستی نداریم تو فدراسیون ولی میشه بگید فدراسیون چه کاری میتونست برا مشکی پوشان وبقیه تیمها میتونست بکنه؟ یه استانی مثل خراسان رضوی که از نعمت ثروت عظیم امام رضا برخورداره ولی مسولینش کاری براش نکردن تا آبروی استان رو حفظ کنه آیا فدراسیون که خودش کلی مشکل مالی داره واسه این تیم پول خرج کنه؟ چرا همش حرف بیخود میزنیم وافرادی رو به بعضی چیزها می‌چسبونید که ربطی به هم ندارن تورو خدا تمام کنید این اتهامات بی دلیل ومزخرف رو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج