۷۰۴۲۲۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آغاز اعزام ارزان قیمت به عتبات عالیات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز طرح ابرار ۲ ویژه کاروان‌های زیارتی ارزان قیمت خبر داد که از ۲۵ فروردین ماه در دو گروه ۶ و ۷ روزه به کشور عراق اعزام شده‌اند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز طرح ابرار ۲ ویژه کاروان‌های زیارتی ارزان قیمت خبر داد که از ۲۵ فروردین ماه در دو گروه ۶ و ۷ روزه به کشور عراق اعزام شده‌اند.

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در دیدار مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از آغاز طرح ابرار ۲ ویژه کاروان های زیارتی ارزان قیمت خبر داد که از ۲۵ فروردین ماه در دو گروه ۶ و هفت روزه به کشور عراق اعزام شده اند.

وی با اشاره به تلاش سازمان حج و زیارت برای افزایش اعزام کاروان های زیارتی ارزان قیمت و فراهم شدن امکان تشرف اقشار ضعیف جامعه به سرزمین عتبات عالیات، طرح ابرار ۲ را در این راستا ارزیابی کرد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تمرکز اصلی خود را بر روی کاروان های زیارتی ارزان قیمت متمرکز کرده ایم، گفت: بر اساس این طرح، زائران برخی از استان ها با مبلغ زیر یک میلیون تومان و برخی استان های دورتر با مبلغ یک میلیون و پنجاه تا صد هزار تومان به کشور عراق اعزام می شوند.

براساس این گزارش، کاروان های زیارتی که بر اساس طرح ابرار ۲ به صورت هفت شبه اعزام می شوند، برنامه سفر آنان ۳ شب اقامت در نجف، ۳ شب اقامت در کربلا و یک شب اقامت در کاظمین است.

این کاروان ها افزون بر اخذ خدمات تعیین شده، با توجه به داشتن اقامت در کاظمین، می توانند در شهر کربلا نسبت به خرید سامرا اقدام کنند و پس از طی مراحلی، به سامرا اعزام شوند.

کاوان های زیارتی که در این طرح به صورت ۶ شبه اعزام می شوند، برنامه سفر آنان ۳ شب اقامت در نجف، زیارت عبوری کاظمین و دریافت ناهار و اعزام به کربلا و ۳ شب اقامت در کربلا و مغادره از کربلا در روز آخر به سمت مرزها برای ورود به کشور ایران است.

این کاروان ها به علت نداشتن اقامت در کاظمین و هماهنگ نبودن اتوبوس برگشت در ایران، امکان خرید سامرا را نخواهند داشت.

گفتنی است، اسکان زائران طرح ابرار ۲ در هتل های نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین با قیمت مصوب و بسیار مناسب تعیین شده است که به گفته مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، زائران از امکانات هتل های گران قیمت در این هتل ها برخودار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف ازادبخت

      خوبه خبرخوبیه اما سفربرای اقشارصندلی واعتبارداره خدا ذلیل تون کنه مال مردم خورا بنده میدونم ودیدم که اینا فقط شعاره!خدایاپولی به ما بده تاسعادت زیارت این بزرگواراراداشته باشیم اما نه باهمکاری یه عده مال خور!

    • بدون نام

      فقط برای سفر به کشورهای عربی ارزانی هست
      پول کشور رو میبرند تو کشورهای عربی آخه واسه چی؟

    • ح شهاب الدین

      گرچه میدانم منافعع مادی شما اجاژه واگذاری کار به مردم را نمیدهد لکن از باب وظیفه عرض میکنم نگاهی به قیمت ونوع خدمات تورهای ترکیه بکنید و اینقدر مردم را نادا ن فرض نکنید انشااله امام حسین ع شما را هدایت نماید

    • بدون نام

      باید از خودمان شروع کنیم مگه دلار برای عراق کم رنگ تر از دلار سایر کشورها است باید جهت گذر از این وضع نابسامان ارزی همه دست به دست یکدیگر بدهیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج