جاباما
۷۰۴۲۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شمس: گزینه سرمربی‌گری گیتی‌پسند نیستم

سرمربی فصل پیش تیم فوتسال گیتی‌پسند می‌گوید این باشگاه با مربی دیگری برای فصل جدید درحال مذاکره است.

ایسنا: باشگاه گیتی‌پسند اصفهان بعد از قهرمانی با رضا لک در فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر، با این مربی تمدید نکرد و با علی افضل قرارداد بست. اما افضل نیز در نیم فصل ۱۳۹۶ برکنار و حسین شمس جایگزینش شد.

حال بعد از کسب نتایج ضعیف با افضل و شمس، خبر می‌رسد رضا لک دوباره در تیررس اصفهانی‌ها قرار گرفته و قرار است به گیتی‌پسند بازگردد.

حسین شمس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قطع همکاری با گیتی‌پسند توضیح داد: هیچ صحبتی از سوی گیتی پسند از زمانی که قراردادم به اتمام رسیده با من نشده است. آن‌ها به دنبال رضا لک هستند که فکر می‌کنم انتخاب درستی هم باشد. به هر حال طبیعی است، لک با این تیم قهرمان شده و شاید تعویض لک با افضل اشتباه بود.

او افزود: لک بعد از این که با گیتی‌پسند قهرمان لیگ شد باید می‌ماند. اگر این اتفاق می‌افتاد شاید گیتی‌پسند قهرمان ایران و آسیا می‌شد.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین درباره واگذاری امتیاز تیم تاسیسات دریایی بیان کرد: مشتری برای تاسیسات دریایی باید زیاد باشد. به هر حال بازیکنان ارزشمندی با تاسیسات دریایی قرارداد دارند و هر کسی بخواهد امتیاز تیم را بخرد، می‌تواند با قدرت در لیگ شرکت کند.

شمس در ادامه به وضعیت بحرانی تیم‌های بلاتکلیف اشاره کرد و افزود: وضعیت فوتسال، هر روز بدتر از دیروز است. حضور تیم‌های مقاومت قرچک، ارژن شیراز، آذرخش بندرعباس و آتلیه قم در هاله‌ای از ابهام است. همچنین کمیته فوتسال با دهن‌کجی‌ای که به باشگاه‌های لیگ برتری کرد، باعث شد تنها هشت تیم در جام‌حذفی شرکت کنند که تنها یک تیمش لیگ برتری است. کمیته فوتسال چطور می‌خواهد این را توجیه کند؟ هنوز که خبری نیست، سه-چهار تیم کناره‌گیری کرده‌اند ولی به حال زمانی که قرار باشد تیم‌ها به سازمان لیگ لیست بازیکن بدهند، آن موقع مشخص می‌شود چند تیم روی هوا هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج