۷۰۴۲۷۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات برگزاری نشست سران قوا در مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نشست قوای سه‌گانه برای تعامل بیشتر و همچنین بررسی مسائل روز کشور هفته آینده در مجلس و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود.

فارس: اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز پیرامون نشست مشترک قوای سه‌گانه که قرار است هفته آینده در مجلس برگزار شود بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود:‌ این نشست دو ساعته قرار است ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دقیقه روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در محل صحن شورای اسلامی با حضور رؤسای قوا و معاونین آنها و همچنین نمایندگان مجلس برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا است تا پیرامون چالش‌های کشور و به ویژه بحث شعار سال و همچنین موضوع ارز و... تبادل نظر صورت گیرد و این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر برای رفع این چالش‌ها و همچنین بسیج توان سه قوا برای پیشرفت در کارها برگزار می‌شود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در این نشست که بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود ابتدا نمایندگان سه فراکسیون مجلس امید، مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهند کرد و سپس معاونین رؤسای قوا (اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای) هر کدام به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی خواهند کرد و بخش پایانی جلسه سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای هر یک از سران قوا خواهد بود.

وی در پایان گفت: همچنین بنا است تا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ به مناسبت روز ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در صحن علنی مجلس سخنرانی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      امیدوارم آقای دکتر روحانی موانع وافراد وبا نهاد هایی که سد راهش میشوند بوون مماشات در جلسه که علی القاعده کاملا"محرمانه است نام ببرد واجازه ندهد منافع افراد وجناحها هزینه برای نظام داشته باشد ومنافع عده ای باعث روگردانی ملت از نظام وانقلاب شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج