جاباما
۷۰۴۲۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کلارک به پروژه‌ی Pet Sematary می‌پیوندد

جیسون کلارک (Jason Clarke) به فیلم Pet Sematary، اقتباس جدیدی از رمان وحشت استفن کینگ (Stephen King) می‌پیوندد. در سال ۲۰۱۷ آثار بسیاری در تلویزیون و سینما با اقتباس از آثار کینگ ساخته شد.

جیسون کلارک (Jason Clarke) به فیلم Pet Sematary، اقتباس جدیدی از رمان وحشت استفن کینگ (Stephen King) می‌پیوندد. در سال ۲۰۱۷ آثار بسیاری در تلویزیون و سینما با اقتباس از آثار کینگ ساخته شد. طبیعتا برخی از این آثار با شکست مواجه شدند. در این زمینه می‌توان به فیلم The Dark Tower «برج تاریک» و سریال تلویزیونی The Mist «مه» اشاره کرد. در سوی مقابل، اقتباس سینمایی از It «آن» به لحاظ تجاری و انتقادی بسیار موفق بود. دو فیلم Gerald's Game «بازی جرالد» و ۱۹۲۲ محصول شرکت نتفلیکس (که هر دو با اقتباس از آثار کینگ ساخته شدند) به گونه‌ی مشابهی با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شدند.

کلارک به پروژه‌ی Pet Sematary می‌پیوندد

محبوبیت دوباره‌ی آثار استفن کینگ باعث شد تا سال گذشته کمپانی پارامونت روند کُند بازسازی فیلم Pet Sematary را تسریع کند. اکنون کوین کولچ (Kevin Kolsch) و دنیس ویدمِیِر کارگردانان این فیلم هستند و تولید آن را به زودی آغاز خواهند کرد. این فیلم قرار است بهار سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها برود. انتخاب بازیگران نیز در حال انجام است و مطابق با گزارشات، کلارک اولین بازیگری است که برای پیوستن به این پروژه وارد مذاکره شده است.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر کلارک در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی یعنی دکتر لوئیس کرید (Dr. Louis Creed) در فیلم Pet Sematary است. داستان کینگ روایت کرید و خانواده‌اش است که برای کار جدید لوئیس از شیکاگو به شهر کوچکی به نام مِین نقل مکان می‌کنند. اگرچه خانواده‌ی کرید نمی‌دانند که قبرستان حیوانات خانگی که در نزدکی محل زندگی آن‌ها قرار دارد نفرین‌شده است و بر روی یک قبرستان باستانی بنا شده است. زمانی که فاجعه‌ای برای این خانواده رخ می‌دهد، به میزان خطرناک بودن این قبرستان پی می‌برند.

کلارک با ژانر وحشت بیگانه نیست و به تازگی در فیلم ترسناک Winchester بازی کرده است. او تاکنون برای نقش‌آفرینی‌های خود در فیلم‌های متعددی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. آثاری از قبیل Zero Dark Thirty «سی دقیقه‌ی بامداد»، The Great Gatsby «گتسبی بزرگ»، Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره‌ی میمون‌ها»، و Mudbound. کلارک همچنین بازیگر بسیار پرکاری است و قرار است پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۸ در سه فیلم دیگر (از جمله درام فضایی دیمین شزل به نام First Man) بازی کند.

در سال ۱۹۸۹ فیلمی براساس رمان Pet Sematary ساخته شد. منتقدان برخورد سردی با این فیلم کردند و آن را سخیف و غیرخلاقانه دانستند اما از آن زمان تاکنون این اثر به فیلمی نیمه‌کالت (Semi-Cult) تبدیل شده است. داستان اصلی رمان کینگ تمام مواد لازم برای تبدیل شدن به یک فیلم مدرن هیجان‌انگیز را داراست. انتخاب کلارک قطعا گام درستی در جهت بازسازی این فیلم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج