جاباما
۷۰۴۳۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کمپین برکناری مربی معروف دانمارکی در قطر

پس از حذف تیم الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم در صفحات اجتماعی، موجی را در جهت برکناری سرمربی دانمارکی به راه انداخته اند.

ورزش سه: پس از آنکه تیم الریان قطر موفق نشد برابر حریف خود به برتری برسد و دیدار پایانی خود را برابر العین امارات با شکست سنگین به پایان رساندند هواداران این تیم اعتراض های شدید خود را جهت برکناری سرمربی تیم آغاز کردند و در صفحات اجتماعی نیز به تبلیغ و انعکاس آن پرداختند.

آنها در بیان خواسته های خود می گویند نه مدیران، نه بازیکنان و نه مربیان قابل احترام نیستند و در این میان تنها هواداران الریان قابل احترام هستند و به همین دلیل باید به خواسته آنها احترام گذاشت. این ها با تاریخ الریان بازی کردند و به همین دلیل باید استعفا دهند و دست از سر ما بردارند!

در این میان علاوه بر هواداران تیم الریان تعدادی از کارشناسان مطرح فوتبال قطر نیز به ارائه نظرات خود پرداختند و در این باره اشتراکات خود را این گونه بیان کردند که این تیم برای دومین فصل پیاپی در روز آخر و در حالی که شانس صعود داشت بازی خود را با شکستی سنگین به حریف تقدیم کرد تا از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باز بماند. در یک کلام باید گفت آنها آبروی ما را بردند و برخی از بازیکنان مایه حقارت این تیم هستند. سباستین قهرمان از دست دادن موقعیت است و خط دفاع این تیم نیز مانند خیابان است.

پس از اعتراضات شدید هواداران الریان و ناامیدی آنها از این تیم، مدیرعامل الریان نیز در صفحه اجتماعی خود به اظهارنظر پرداخت و در این باره گفت برای ادامه بازی های خود در جام حذفی و جام پادشاهی باید تیم را ترمیم کنیم و در این میان از راس هرم یعنی مدیریت آغاز کنیم تا به رده های پایین تر برسیم. اگر تماشاگران از من میخواهند که استعفا دهم و با کنار رفتن من اوضاع تیم روبراه می شود من حاضرم از مدیریت باشگاه کنار بروم تا به الریان کمک شود. هواداران می خواهند لادروپ نیز عوض شود و البته در این میان باید در ادامه حضور برخی از بازیکنان تجدید نظر کنیم. ما در جام های مختلفی برای قهرمانی می جنگیم و به همین دلیل امیدوارم هواداران را از تیم راضی نگه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج