۷۰۴۴۱۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: نمی‌پذیریم به خانواده ما توهین شود

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال سال بدبیاری تیم ما بوده است، اما نمی‌پذیریم که به خانواده ما توهینی شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی پس از شکست ۳ بر یک تراکتورسازی مقابل الغرافه با اشاره به این شکست و شرایط نامساعد سرخپوشان تبریزی در این فصل گفت: ما از گروه‌مان بالا نرفته بودیم و خیلی زود حذف شدیم، اما برای این بازی به زمین آمده بودیم تا پیروز شویم. با این حال باید بگویم که ما به لحاظ روحی و روانی اصلاً شرایط خوبی نداشتیم و تیم‌مان مریض است که امیدوارم این شرایط به زودی تمام شود.

وی با اشاره به شعارهای هواداران علیه بازیکنان و باشگاه و با بیان این جمله که «ما بد نتیجه گرفتیم و شاید بد هم بازی کردیم، اما دیگر نمی‌توانیم بگوییم شرمنده‌ایم»، افزود: ما ۳۰ سال است که برای ناموس‌مان زندگی کردیم و هواداران نیز مانند ناموس ما هستند، اما وقتی از دقیقه یک بازی شروع می‌کنند به ما بد و بیراه می‌گویند، به نظرم آنها هواداران واقعی تراکتورسازی نیستند و از جایی خط می‌گیرند. از دقیقه یک بازی این شعارها شروع شد و واقعاً من خودم بازی را ول کرده بودم و تمرکز نداشتم. ما همیشه حق را به هواداران دادیم، اما نباید آنها به خانواده ما توهین کنند. شاید بدشانسی ماست که هرچقدر توپ به سمت دروازه می‌زنیم به گل نمی‌رود، اما از آن طرف با یک خطای ساده یا موقعیت ساده دروازه‌مان باز می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی یادآور شد: امسال سال بدبیاری ما بوده، اما واقعاً کسی کم کاری نکرده است و شاید اگر توپ‌های ما گل می‌شد، اکنون باید صدرنشین لیگ بودیم. بعضی وقت‌ها بدشانسی می‌آوریم، اما واقعاً می‌گویم وقتی در بازی امروز از دقیقه یک فحاشی‌ها شروع شد، من خودم بازی را رها کردم. باز خدا را شکر می‌کنم که مصدوم نشدیم و امیدوارم این دو بازی لیگ هم برای ما تمام شود تا برای سال آینده تصمیم خوبی برای تراکتورسازی بگیرند.

کیانی در واکنش به این پرسش که نقش مصطفی آجورلو در ناکامی تراکتورسازی چقدر است که هواداران هم خواستار تغییر او شده‌اند، گفت: در همه بخش‌ها مشکل داریم. کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و...، اما آقای آجورلو هم تنهاست. او در این فصل فقط سعی کرد بدهی‌های به جا مانده از گذاشته را پرداخت کنیم. باید انصاف داشته و حق را هم بگوییم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد، هواداران بازهم می‌گفتند که آجورلو باید برود؟ هواداران امروز به همه فحاشی کردند و فکر می‌کنم حق من که عمرم را برای این تیم گذاشتم، این نیست که اکنون به خودم و خانواده‌ام فحاشی شود.

وی با اشاره به اعتصاب بازیکنان پیش از دیدار مقابل الغرافه خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواستیم بازی کنیم، اما با وجود اینکه واقعاً خسته بودیم، به میدان آمدیم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، نقل‌وانتقالات اول فصل ما بسته شد و هیچ چیز در این فصل خوب نبود. به هواداران حق می‌دهیم که از ما انتقاد کنند و همیشه حق با آنهاست، اما من این را نمی‌پذیرم که به خانواده‌ام بی‌احترامی شود. به گوش من سیلی هم بزنند، حق دارند، اما توهین به خانواده‌ام را هیچ‌وقت نمی‌پذیرم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: باید برای تراکتورسازی فکری اساسی شود. ما چهار پنج سال پیش گفتیم که باشگاه به یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم نیاز دارد، اما گفتند که مهدی کیانی می‌خواهد تیم را به‌هم بزند. ما فکر این روزها را می‌کردیم که آن موقع می‌گفتیم. این تیم برنامه خوب می‌خواهد، چون با این همه هوادار واقعاً حیف است. امیدوارم برای فصل آینده، مدیریت باشگاه، هیئت مدیره، هواداران و همه کمک کنند و به نظرم باید یک خانه تکانی اساسی داشته باشیم. برای فصل آینده باید ۱۰ بازیکن خوب بگیریم و تیم متحول شود. ما از آسیا حذف شدیم، فشار زیادی روی ما بود، از طرفی در بازی با سپیدرود روی چمن مصنوعی بازی کردیم و خودتان می‌دانید که تیم‌های ایرانی هم ریکاوری خوبی ندارند و تمام خستگی این مدت برای بازی امروز روی تن ما بود. امیدوارم این دو بازی لیگ هم تمام شود تا راحت شویم.

کیانی درباره اینکه اعتصاب بازیکنان بابت دریافت نکردن مطالبات‌شان بوده است، گفت: ما دریافتی نداشتیم و این را هم می‌دانیم که آجورلو تنهاست. ما تنها ۱۰ درصد دریافتی داشته‌ایم! بالاخره ما هم انتظارهایی داریم. شب عیدی ۱۰، ۲۰ خانواده چشم امیدشان به ما بود که شرمنده آنها نیز شدیم. با این حال باشگاه هم بدهی‌های گذشته را تسویه کرد و ما هم اعتصاب نکرده بودیم، بلکه خسته شده بودیم.

وی با اشاره مجدد به شعارهای هواداران افزود: ما همیشه حق را به هواداران داده‌ایم، اما در این فصل بدترین گل‌ها را خوردیم و بهترین موقعیت‌ها را گل نکردیم. اگر آن موقعیت‌ها گل می‌شد، نه در آسیا و نه در لیگ، جایگاه‌مان این نبود. من به عنوان بزرگ تیم خسته شده‌ام، چه برسد به بازیکنان جوان، اما این را بگویم که برخی بازیکن‌ها نیز باید بدانند کجا بازی می‌کنند. من این را همیشه گفته‌ام. برخی قدر نمی‌دانند و متوجه نیستند در چه تیمی بازی می‌کنند، اما یک سال دیگر به تیم دیگری می‌روند و آن وقت به سرشان می‌کوبند که سال گذشته کجا بازی می‌کردیم و امسال کجا هستیم!

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی یادآور شد: ما همیشه هواداران را تحسین کرده‌ایم که در سرما و گرما همراه ما بودند، اما اکنون هم شرمندگی دردی را دوا نمی‌کند. منِ مهدی کیانی، رفتنی هستم و بازیکنان بزرگ‌تر و قبل از من رفتند و من هم که ۱۰ سال است اینجا هستم، یک روز باید بروم، اما هواداران می‌مانند. این تیم برای آن مادربزرگ و هواداری است که عاشق تیم هستند. بالاخره امسال هم این‌طور شده است و باید کنار بیاییم. نمی‌شود خودمان را بزنیم و خودزنی کنیم. این فصل، فصل بدشانسی ما بود و از روز اول که یحیی گل‌محمدی با کادرفنی‌اش آمد تا حالا که ارطغرول ساغلام سرمربی تیم است، بدشانسی داشتیم. این شرایطی است که پیش آمده و امیدوارم دو بازی آینده را هم به خیر و خوشی تمام کنیم.

کیانی در پاسخ به این سؤال که چرا اردوی پیش از بازی برگزار نشد، گفت: شاید چون بازی حساس نبود این تصمیم را گرفتند و شاید تشخیص سرمربی یا باشگاه این بوده است. نمی‌دانیم چه کسی تصمیم گرفته و فقط به ما گفتند روز بازی به هتل بیایید. ما نه از گروه‌مان بالا می‌رفتیم، نه نتیجه بازی تأثیری داشت و این هم تصمیمی بود که باشگاه با کادرفنی گرفتند.

وی در واکنش به این مسئله که پیش از بازی عکسی در فضای مجازی از مهاجم تراکتورسازی بیرون آمده بود که در حال استعمال دخانیات بود، اظهار داشت: من چنین چیزی را ندیده‌ام، اما فکر کنم این عکس برای قبل بوده و جدید نیست. برخی می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. تیم در حاشیه هست و می‌خواهند بیشتر برای ما حاشیه بسازند، اما فکر نکنم بازیکنان ما در این شرایط چنین کاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیانی باید درمورد سوتی هایی که با زیکنان درفوتبال میدهند وپول میگیرند توضیح دهد

    • بدون نام

      اره نه تراکتور هفت بار قهرمان آسیا وایران شده بازیکنا وقتی از این تیم رفتن میفهمن چه تیم بزرگی از دست دادن چرت نگو بابا تراکتور آگه دوسه سال خوب نتیجه گرفت به زور هواداراشه که نمیذارن تو تبریز هوادارای تیمهای دیگه برن استادیوم

    • مهدی

      گم شید بیغیرتا

    • بدون نام

      یعنی چی اون که الان ناراحت و عصبانیه هوادار نیست؟؟؟؟؟؟
      مردیکه , میخوای واست بشکن بزنم و هورا بکشم واسه اون بازی و نتیجه ات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کیانی
      اول تو و آجرلو ریشاتوونو بزنین و بعد یک رنگ بشین با این مردمی که توو سرما و گرما اومدن فریاد زدن اما پولش توو جیب کی رفت؟؟؟؟؟

      آها آ آ آ آ. . !!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج