۷۰۴۵۷۲
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

شوهر دروغگو، قاتل همسرش شد

۱۷ فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

روزنامه ایران نوشت: ۱۷ فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

مرگ در بیمارستان/ نیره - ۲۷ ساله- بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. شواهد نشان می‌داد وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آثار کبودی روی سر و صورتش مهر تأیید بر این موضوع می‌زد.

درحالی که تلاش کادر درمان برای نجات نیره ادامه داشت، چهارشنبه ۲۲ فروردین او تسلیم مرگ شد. با توجه به مشکوک بودن ماجرا، مرگ زن جوان به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان گلستان اعلام شد.

سناریوی دروغین در نخستین گام، کارآگاهان جنایی به سراغ همسر نیره رفتند. ایرج گفت: همسرم برای خرید از خانه خارج شد و ساعتی بعد شخصی زنگ در را به صدا درآورد. آیفون را برداشتم و تنها صدای ناله‌ای به گوش رسید. فوراً خودم را به مقابل در رساندم و با بدن نیمه جان همسرم مواجه شدم. همسرم در حالی که به سختی می‌توانست صحبت کند گفت که مردان ناشناسی به او حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. درحالی که همسر نیره، از مردان ناشناسی صحبت به میان می‌آورد، کارآگاهان به بررسی اظهارات او پرداختند. درتحقیقات میدانی هیچ شاهدی پیدا نشد که ماجرای کتک خوردن زن جوان توسط مردان ناشناس را تأیید کند. از سویی کارآگاهان به سراغ همسایه‌های قربانی رفتند و یکی از آنها در تحقیقات گفت: نیره و همسرش مدت هاست که باهم اختلاف دارند. روز حادثه نیز صدای درگیری و داد و فریاد آنها به گوش می‌آمد. نیره با فریاد کمک می‌خواست و بعد از چند لحظه صدای نیره قطع شد و ناگهان ایرج هراسان از خانه بیرون آمد و همسرش را سوار خودرو کرد.

اعتراف به جنایت اطلاعاتی که مأموران در تحقیقات به‌دست آورده بودند نشان می‌داد که ایرج واقعیت را بیان نکرده و سعی در تغییر مسیر تحقیقات دارد. با افشای این موضوع، بار دیگر تحقیق از مرد جوان صورت گرفت و او که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفته بود به ناچار لب به اعتراف گشود. او گفت: حدود ۱۲ سال قبل با نیره ازدواج کردم اما اختلاف‌هایی که در زندگی‌مان وجود داشت باعث شد که بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شویم. اما چند ماه بعد از این جدایی نیره به سراغم آمد و از من خواست دوباره باهم ازدواج کنیم. نیره مشکل داشت و من هم از آنجایی که دوستش داشتم با ازدواج دوباره موافقت کردم. او ادامه داد: اما این بار او را به عقد موقت خود درآوردم و ۱۰ روزی از زندگی مشترکمان می‌گذشت که متوجه تماس‌های مشکوک همسرم شدم. سر این موضوع باهم درگیر شدیم و با فلاسکی که گوشه اتاق بود ضربه‌ای به سر نیره زدم. ناگهان نیره بی‌هوش شد و روی زمین افتاد. خیلی ترسیده بودم، فوراً او را به بیمارستان بردم و برای اینکه دستگیر نشوم به دروغ گفتم افراد ناشناسی او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: متهم جوان با اعتراف به قتل روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالا چه خبره! زن شوهر میکشه شوهر زن میکشه
      اون وقت میگن ازدواج کنین مگه مغز خر خودم شوهر کنم دارم عین آدم زندگی می کنم اصلانم دلم نمیخواد کسی رو بکشم یا بدست کسی کشته بشم ووااالا
      سری رو که درد نمی کنه دستمال نمیبندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار عاقلانه ای می کنی دخترم
        اگه به عقل امروزم بودم محال بود حتی فکر ازدواج به سرم بزنه

    • بدون نام

      بیاین ازدواجو حرام اعلام کنید بره پی کارش ...اخه زن وشوهرا دارن پشت سرم همدیگه رو میکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن قاتل بی رحم گرگ

    • شش ساله شمال

      چ خبره.خدایاخودت برسان.

      پاسخ ها

      • دروغگو

        والا بلا بخدا من مرد هستم و هیچ مشکلی با همسرم نداشته و ندارم، لااقل اسم مردم را خراب نکنید، بگید مردی زنش را کشت، دیگه جرا پای مرا وسط میترید!!!

      • فریاد

        من هم ازدواج کردم باور کنید دوتا دشمن هستیم کاش با این مرد ازدواج نمی کردم

    • مانی

      وااا بخاطر ی تلفن مشکوک فلاکس کشید خخخ اگه واقعیت داشت چکار میکردی فقط مشکوک شدی آهان خوبه

      پاسخ ها

      • دروغگو

        جماعت چطوری متوجه نمیشوید. در تبتر خبر نوشته. شوهر دروغگو همسرش را کشت. والا بلا من مرد هستم باافتخار میگم زنم را هم نکشتم، آخه چرا برای مردم حرف درمیارید، بنوییبد مردی زنش را کشت خااص.

    • بدون نام

      خانمها رفتار خود را اصلاح کنن تا کمتر کشته بشن.رز خانم مراقب باش

    • بدون نام

      خانم ها توجه داشته باشند قتل یک زن توسط شوهر نامرد اصلا ارزش صحبت هم نداره فقط وقتی یک مرد به دست زنش کشته میشه اون خبر میشه پر بحث ترین این مرد ها لیاقت هیچی ندارن جز نفرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی افکار مرد ستیزانه دارید همین آش و همین کاسه.اول آدم شید یعد بحث کنید

      • بدون نام

        جناب عالی خانمی که جواب دادی
        تا مرد ها آدم نشن این نفرت روز به روز بیشتر خواهد شد مرد ستیز کدومه زن ها شما ها رو آدم حساب نمی کنن که ارزش ستیز داشته باشین
        ما فقط میخوایم زن های دیگه رو آگاه کنیم از خطر گرگ هایی که در کمین دارن

    • بدون نام

      شش ساله بس کن برترین ها این رها رو چاب نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        00.18نظرخودت رابده.

      • بدون نام

        زن نباید روی اعصاب مرد راه بره یا همش
        بهانه نامربوط بیاره .البته قتل ازطرف هرکس
        وبهر علتی مذموم وبسیارخشن است.که امید
        وارم برای هیچ هم وطنی بوجود نیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج