جاباما
۷۰۴۹۰۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود رفته رفته تا عصر روز پنجشنبه از شرق خارج می‌شود، گفت: سامانه بارشی جدیدی از عصر روز جمعه وارد کشور می‌شود که پیامد آن بارش باران و وزش باد در کشور است.

خبرگزاری تسنیم: امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود، از عصر امروز به سوی نیمه شرقی رهسپار می‌شود.

وی افزود: این سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت آینده در بخش‌هایی از نیمه شرقی و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی به فعالیت می‌پردازد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از اواخر وقت امروز رفته رفته جوی پایدار غالب نقاط کشور را در برمی‌گیرد که پیامد آن افزایش دمای هوا و آسمانی صاف و آفتابی خواهد بود.

به گفته نقشینه، طی دو روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک نیز در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ایجاد می‌شود که بر کیفیت هوای استان‌های خوزستان و ایلام تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: نوار شمالی و سواحل دریای خزر نیز طی ۴۸ ساعت آینده حدود ۱۲ درجه گرم‌تر می‌شود و از ناپایداری‌ هوا کاسته می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدیدی از عصر روز جمعه خبر داد و اظهار کرد: سامانه بارشی جدیدی عصر جمعه از شمال غرب وارد کشور می‌شود و رفته رفته بخش‌هایی از غرب، نیمه شمالی و مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

نقشینه تصریح کرد: با ورود این سامانه بارشی شاهد بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما در روزهای شنبه و یکشنبه در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

وی، شهرکرد با سه درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۳۴ درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۶ درجه بالای صفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اگه بری سایتهای هواشناسی خارجی، پیش بینی دقیقتر و برای مدت طولانی هم داره و البته بر و بچه های سازمان هواشناسی خودشون هم از اونا استفاده میکنن!!!

    • بدون نام

      خدا چه زود گناهامون رو بخشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج